Radeloos

<p>Baby wil opeens snachts niet meer slapen terwijl hij eerst snachts gewoon doorliep, wordt hij nu om het uur jankend wakker, om het uur om het twee uur max in het begin gaf ik nog bv en dan viel die weer inslaap maar dit is ook niet goed, maar ik weet het gewoon niet meer. Ik breek op, ik kan niet meer. Overdag slaapt hij ook L bijna niet dus snachts kon ik nog een beetje bijkomen. Maar nu raak ik echt op als ik snachts ook niet kan slapen. Ik wil geen bv meer geven zodra die wakker wordt  Wat kan ik doen? Ik wordt er gewoon gek van. Eerst sliep die uitstekend nu opeens half 9 eten. Toen sliep die een half uur drie kwartier. Half 10 eten weer wakker om kwart voor 11 weer eten gegeven toen sliep die tot 1 weer eten gegeven. Maar ben gestopt ik kan niet eten blijven geven aan hem. Maar weet niet wat ik anders kan doen! Help!!!!! </p>

Hij wilt trouwens geen speentje die spuugt hij uit! Jij heeft wel enorme zuigbehoefte, zuigt syeeds aan zijn hand. Heb hem al bij mij laten slapen maar dat werkt ook niet!!! 

Hoe oud is je zoontje? Heeft hij misschien ergens last van dat hij 's nachts steeds wakker wordt?

Mijn ervaring na twee bv kinderen is juist wel te blijven voeden als je kindje wakker wordt. Het is meestal een fase en opeens is zo'n fase dan ook weer voorbij. Je hebt vaak sneller weer rust als je wel bv geeft dan wanneer je dat niet doet.
Je zou ook kunnen proberen overdag vaker aan te leggen, wil hier ook nog wel eens helpen.

Juist wel voeden! Gaat vanzelf weer over... mss regeldagen? Tandjes oid? Of wat anders.. maar zou echt blijven voeden dan is het het snelst weer over

Wij hebben dit probleem ook met onze dochter gehad na 10 maanden waren we op en hulp gezocht wat blijft ze at te weinig zeker voor het geen wat zei doet kruipen staan etc. 
Haar voeding is nu aangepast en het gat stukken beter nog steeds 1a 2 keer eruit maar niet meer ieder half uur. Smorgens komt ze rond 6 voor het eerst om eten. 
Mij gaf overigens ook bv nog steeds eenmaal per dag maar ik vraag me af of er ook dan voldoende voor haar uitkomt.
succes

Terug
Bovenaan