Raf of Raff

Ik zou zeggen Raff. Maar hij zal later wel altijd dan erbij moeten roepen ‘met 2 ff’.
maar ik denk dat hij soweiso zijn naam later moet spellen omdat het een niet gebruikelijke naam is. Raff vind ik qua gevoel mooier zo

Raf!
Ik ben niet zo’n fan van een dubbele medeklinker aan het einde van een naam. Ik snap net als jij het nut niet zo. Maakt het onnodig ingewikkeld.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk!

Leuk!! Wij wilden eerst ook de naam Raff. Het is uiteindelijk Mex geworden omdat onze dochter van 2 steeds zei waf waf. Als we het over de naam hadden. Maar wij hadden Raff dubbel F. De geboorte kaartjes met proefdruk hadden we zelfs al binnen ? 

Ik heb een Raf. Wilde geen poespas of dat hij straks zijn naam moet spellen. Gewoon zoals je het zegt dus. de ander heet Bram, ook simpel. En we puzzelen nu voor nr 3 haha 

Wat leuk, die naam hebben wij ook voor als we een jongetje krijgen. Nu 16 weken zwanger, over 3.5 week weten we wat het wordt.  
Wij gaan dan voor Raf, hebben die naam al jaren in onze gedachten

Normaal ben ik echt van de meest makkelijke spelling om te voorkomen dat je kindje later altijd zijn naam moet spellen. Maar Raf/Raff vind ik een uitzondering!
Bij Raf ontbreekt er gewoon iets en als het idd een naoorlogse iets is, dan zou ik al zeker voor Raff gaan! Volgens mij is het ook de meest voorkomende spelling, dus wellicht valt dat spellen in de toekomst nog mee. 
Succes en een prachtige naam trouwens! 

Terug
Bovenaan