Ik heb dit ook meegemaakt. Ik wilde heel graag beginnen maar mijn vriend wilde ook nog graag wachten. We hadden een verre reis op de planning staan en misschien konden we erna stoppen. Nou ik was er zo ontzettend mee bezig en sprak er ook veel over maar na de vakantie voelde hij zich niet klaar ervoor (er was nu een half jaar overheen gegaan). Hij zei toen tegen mij dat hij zich gepusht voelde door mij omdat ik het zo graag wilde. Ik heb hem toen gezegd dat ik vanaf dat moment niet meer erover zou beginnen en dat hij dan aan mij aan zou geven wanneer hij er klaar voor was.
Doordat ik hem die ruimte heb gegeven had hij niet meer dat gevoel dat hij het maar voor mij moest doen en een maand later begon die er ineens over, toen heb ik mijn strip afgemaakt en zijn we begonnen onder het motto van oke we zien wel wanneer het raak is. Nou voor mij zien we dat niet zomaar hoor ik hou alles precies bij haha. We gaan nu ronde 3 in.
mijn tip: geef hem ruimte en tijd om aan het idee te wennen. Mannen vinden het volgens mij gewoon een beetje eng allemaal.
Doordat ik hem die ruimte heb gegeven had hij niet meer dat gevoel dat hij het maar voor mij moest doen en een maand later begon die er ineens over, toen heb ik mijn strip afgemaakt en zijn we begonnen onder het motto van oke we zien wel wanneer het raak is. Nou voor mij zien we dat niet zomaar hoor ik hou alles precies bij haha. We gaan nu ronde 3 in.
mijn tip: geef hem ruimte en tijd om aan het idee te wennen. Mannen vinden het volgens mij gewoon een beetje eng allemaal.