Ooh meid wat naar zeg..... Ik moet zeggen dat wij hier inmiddels geen ramp-nachten meer hebben.
Maar we hebben ze ook gehad en ongelogen wel ruim 10 wkn.......
Wat wij deden 's avonds in bad...na bad lekker in papa en mama's bed een warm flesje (gewone) melk
Dan naar bed jochem sliep/slaapt eigenlijk altijd al gelijk goed in.
En wanneer ie idd 's nachts wakker werd gaven we hem gelijk een klein flesje melk....
We hebben 2x een nacht aangetobt incl laten huilen nou ik begin d'r niet meer aan hoor....
Wakker en niet kunnen slapen/huilen/verdrietig hup een flesje warme melk en hij ging daarna eigenlijk altijd gewoon weer slapen...
Waarom geef je nog opvolg melk?
Jochem heeft ook een tijdje soyamelk gehad die speciaal voor kindjes van 1-3 jaar is... smaakt wat zoeter/vanille achtig.
wellicht vind tie dat lekker maar ik zou 's nachts geen drama maken hoor.
Wat ik al zeg hier gaat het nu heel goed en word tie 's nachts niet meer wakker....
Wrs is het een fase maar wel vervelend...
Hoop dat het snel voorbij is meid want idd het sloopt je gewoon..
liefs louise
Maar we hebben ze ook gehad en ongelogen wel ruim 10 wkn.......
Wat wij deden 's avonds in bad...na bad lekker in papa en mama's bed een warm flesje (gewone) melk
Dan naar bed jochem sliep/slaapt eigenlijk altijd al gelijk goed in.
En wanneer ie idd 's nachts wakker werd gaven we hem gelijk een klein flesje melk....
We hebben 2x een nacht aangetobt incl laten huilen nou ik begin d'r niet meer aan hoor....
Wakker en niet kunnen slapen/huilen/verdrietig hup een flesje warme melk en hij ging daarna eigenlijk altijd gewoon weer slapen...
Waarom geef je nog opvolg melk?
Jochem heeft ook een tijdje soyamelk gehad die speciaal voor kindjes van 1-3 jaar is... smaakt wat zoeter/vanille achtig.
wellicht vind tie dat lekker maar ik zou 's nachts geen drama maken hoor.
Wat ik al zeg hier gaat het nu heel goed en word tie 's nachts niet meer wakker....
Wrs is het een fase maar wel vervelend...
Hoop dat het snel voorbij is meid want idd het sloopt je gewoon..
liefs louise