ramp nachten

Ooh meid wat naar zeg..... Ik moet zeggen dat wij hier inmiddels geen ramp-nachten meer hebben.
Maar we hebben ze ook gehad en ongelogen wel ruim 10 wkn.......
Wat wij deden 's avonds in bad...na bad lekker in papa en mama's bed een warm flesje (gewone) melk
Dan naar bed jochem sliep/slaapt eigenlijk altijd al gelijk goed in.
En wanneer ie idd 's nachts wakker werd gaven we hem gelijk een klein flesje melk....
We hebben 2x een nacht aangetobt incl laten huilen nou ik begin d'r niet meer aan hoor....
Wakker en niet kunnen slapen/huilen/verdrietig hup een flesje warme melk en hij ging daarna eigenlijk altijd gewoon weer slapen...

Waarom geef je nog opvolg melk?
Jochem heeft ook een tijdje soyamelk gehad die speciaal voor kindjes van 1-3 jaar is... smaakt wat zoeter/vanille achtig.

wellicht vind tie dat lekker maar ik zou 's nachts geen drama maken hoor.
Wat ik al zeg hier gaat het nu heel goed en word tie 's nachts niet meer wakker....
Wrs is het een fase maar wel vervelend...
Hoop dat het snel voorbij is meid want idd het sloopt je gewoon..

liefs louise

@ dromertje; ja ik heb nu ook de nr 4 gehaald. had er nooit bij stil gestaan dat pascal weer voeding pro
motie maakt nu hij een jaar is, hihi

@ secretmom; we waren van de opvolg melk af, en naar de gewone melk, maar nu pascal snachts zo vreemd wakker wordt, steeds smots luiers heeft, zijn we gaan nadenken en kwamen tot de conclusie dat het is begonnen een kleine week na het afschaffen van de opvolg melk. nu dus eerst proberen wat pascal doet als hij weer opvolg melk krijgt. helpt dat ook niet, dan is een soya melk oid misschien iets om te proberen. maar met de opvolg melk waren de nacht problemen er niet.

pascal wordt niet wakker met honger, want meestal drinkt hij om half 8 de 180 fles met pap helemaal leeg. hij staat op de kop in een boogje in bed, schreeuwend. net als toen hij vanaf de geboorte tot 4 maand steeds krampjes had. het zelfde gedrag weer. ik durf met zekerheid te zeggen dat het geen honger is.

@lorena2775; heeft pascal niet meer nodig dan de nr 2? zit daar nog alles aan voeding in zeg maar? misschien domme vraag hoor, maar ik heb geen eerdere ervaringen.

smooty

ik kan je niet helpen meid,.
ik zit al heel lang met een dreumes die alleen maar wil slapen naast mama in bed. zelfs papa is niet goed genoeg.

vanacht heeft ie eindelijk weer es tot 3 uur in zijn eigen bed gelegen. moet binnenkort echt gaan slaaptrainen met hem. voordat uk 2 er is moet meneer doorslapen in zijn eigen bedje :D

we zijn nu al een dik uur met pascal bezig. en hij weigert op te geven. lachen en gek doen, terwijl hij zijn ogen amper open kan houden. hij is zelfs zo moe dat in de handjes klappen niet eens meer lukt. hij klapt gewoon naast!!!!!

maar slapen; o nee, dat niet.

Terug
Bovenaan