Rare combinaties door zwangerschap

<p>Jullie kennen het wel!! Wanneer je zwanger bent heb je ineens zin in rare combinaties kwa eten of je doet dingen die je nooit eerder hebt gedaan. </p><p>nu ben ik benieuwd wat bij jullie veranderd was en wat voor rare eet gewoontes jullie kregen tijdens de zwangerschap.</p><p>- zelf had ik geen rare eetgewoontes maar ik was en ben nog steeds verslaafd aan tandenpoetsen met extra extra extra veel tandpasta en ja ik had ook mijn eis kwa smaak en merk ? ( het liefste gelvormige tandpasta ) in middels 37+4 dagen zwanger en nog steeds verslaafd haha </p><p> </p><p>nou hoor ik graag jullie verslaving of rare eetgewoonte. </p>
 
mijn ontbijt de 1e 14 weken bestond uit..
een glas Cola en zoute koekjes (TUCjes).
ik begon de dag zo beroerd. de Cola waarschijnlijk tegen de misselijkheid en zout tegen de lage bloeddruk ?.
 
 
Kwa eten viel het opzich  wel mee ik was wel helemaal weg van choco shella  (die chocolade cornflakes)
Verder vond ik de muffe lucht van de airco en de stofzuiger en kruimeldief heerlijk ruiken  dat vond ik wel een beetje gek  achteraf  maar toen vond ik het echt heerlijk ruiken ?
 
Kwa eten viel het opzich  wel mee ik was wel helemaal weg van choco shella  (die chocolade cornflakes)
Verder vond ik de muffe lucht van de airco en de stofzuiger en kruimeldief heerlijk ruiken  dat vond ik wel een beetje gek  achteraf  maar toen vond ik het echt heerlijk ruiken ?
 
Kwa eten viel het opzich  wel mee ik was wel helemaal weg van choco shella  (die chocolade cornflakes)
Verder vond ik de muffe lucht van de airco en de stofzuiger en kruimeldief heerlijk ruiken  dat vond ik wel een beetje gek  achteraf  maar toen vond ik het echt heerlijk ruiken ?
 
Ik eigenlijk geen rare combinaties. Wel had ik bij de eerste zwangerschap dat ik ineens van week 6 tot week 13 geen appel lustte. Na week 13 was dit ook weer weg en lustte ik het ineens weer wel. Deze zwangerschap heb ik de eerste weken veel peer gegeten, omdat dat het enige was dat binnen bleef. En ik heb heel veel zin in friet en chocolade (gelukkig niet tegelijk). Ook had ik bij de eerste zwangerschap geen problemen met geen alcohol mogen drinken, maar deze zwangerschap mis ik mijn biertjes zo erg!  Echt heel raar haha.
 
Terug
Bovenaan