Rare combinaties door zwangerschap

Ik had een zwak voor roze koeken (alleen de grote), kaas, frituur (een kaassoufflé was hemels, kaas en frituur!). Bij beide zwangerschappen. 
Bij mijn zoontje verder nog rooibosthee. Sinds zijn geboorte, nu ruim 4 jaar terug en geen rooibosthee meer aangeraakt. Jakkes. 
Bij mijn dochtertje nog chocopinda's. Die vind ik nog steeds lekker. Maar de hoeveelheid die ik tijdens mijn zwangerschap heb gegeten sloeg alles. Mijn man dacht dat we aandelen van de chocopindafabriek hadden. 
 
Ik was altijd een onwijze theeleut en sinds mijn zwangerschap kan ik alleen maar water drinken.. van thee en andere warme dranken word ik ziek, en soep krijg ik ook niet weg.
Kaas speler uit te oven, heeeerlijk.
Maar soms mis ik het wel dat ik alleen water kan verdragen qua drinken.
 
Hmm, ik was verslaafd aan huzarensalade toen ik 15 weken ongv was. Nu ben ik inmiddels 30 weken. 
Ik heb wel een super zin in broodje salami met olijven, maar ja dat mag natuurlijk niet, dus ik fantaseer er maar gewoon over ?
 
Geen rare combi’s. Eerste weken misselijk geweest. 
 
Heb tijd gehad dat ik elke dag patat kon eten en dit ook 4-5 x per week deed. Periode dat ik ineens weken geen chips hoefde terwijl dit altijd mijn leven was Haha. En nu leef ik op waterijsjes (morgen 40 wkn)
 
Hihi, bij de eerste zwangerschap kon ik geen genoeg krijgen van ontbijtolijven van de lokale Turkse supermarkt, dat zijn van die gefermenteerde zoute zwarte olijven. Totdat het een keer met braken uit mijn neus kwam, daarna nooit meer aangeraakt. Deze zwangerschap heb ik steeds een niet te stuiten verlangen naar bocquerones, in azijn ingelegde ansjovis. Heb echt al voor vijftig euro aan ansjovis ingekocht.
 
Terug
Bovenaan