RARE DROMEN!!!!!!

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,

hier was ik weer (hihi kan geen afstand doen zeg maar)
Ik ben weer helemaal beter, de misselijkheid is te dragen, af en toe komt het
in ene opzetten, maar als ik wat eet is het weer over.
Mijn temperatuur schommelt tussen de 37.0 en 37.5 wat voor mij aardig hoog is.
En ik heb een beetje steekjes net boven mijn vagina en veel slijm verlies (ieuww) net als vorige maand bij die zwangerschap, maar ik durf me nergens op vast te pinnen, ben bang voor de teleurstelling.

Moet deze week eerst maar niet ongi worden en 1 juni een posi test hebben en dan geloof ik het pas allemaal hahaha.

Maar heb nu wel 2 nachten achter elkaar gedroomd dat ik zwanger was, en tot mijn grote verbazing waren we niet Ninthe* haar kamertje verder aan het opknappen, nee we deden de logeerkamer, hadden 2 bedjes moeten kopen en een dubbele kinderwagen..... in mijn droom was ik zwanger van een tweeling!!!!!!!!!!
heel raar droomde ik 2x precies hetzelfde!!!!

Ik weet dat ik een verhoogde kans op een meerling heb  omdat ik 5mg foliumzuur slik, 10x de aangegeven hoeveelheid zeg maar.
Maar zou het idd zo zijn??? of zullen dromen gewoon bedrog zijn.

Liefs Randy

Goh, wat een rare dromen zeg!
Het zou inderdaad waar kunnen zijn. Ik droom nu ook al meerdere malen dat het toch echt raak is bij mij. Bij sommige dromen hoop ik dat het uitkomt ..
Zou je het erg vinden als het een 2ling zou worden?

Hoi Hoi,

Nou als je me had gevraagd of ik het leuk vond om een tweeling te krijgen toen ik (anderhalf jaar terug) net stopte met de pil, had ik misschien even moeten slikken voor ik het antwoord zou geven "Alles is welkom"

Maar nu na het verlies van Ninthe* afgelopen november, zeg ik "als ik maar gezonde kinderen op de wereld mag zetten, dan mag het wat mij betreft wel een 4-ling zijn" hahaha

Dus kom maar op met die tweeling uit mijn dromen, dan ben ik van alle spanning af... het is leuk om proberen zwanger te worden, maar ik zal nooit meer een onbezorgde zwangerschap hebben, dus als het in 1x kan om 2 mooie gezonde wondertjes op deze wereld te brengen dan ben ik ge gelukigste persoon op deze aardbol.

Liefs Randy

he meis,

ik heb zo.n dromen enceclopedy, zelf ook verschillende malen gedroomd zwanger te zijn, dan was ik trots en showde het aan idereen en plotseling werd mijn buik dan weer helemaal dun, erg verdrietig.

maar goed, jouw dromen zijn leuk!

hier staat dromen over zwangerschap staan meestal voor iets waar een tamelijk lange wachttijd voor nodig is. mogelijk het volbrengen van een project. (zwanger worden dus lijkt mij). een nieuw potentieel van onze persoonlijheid ontwikkelt zich. interesant genoeg etekend een droom over zwangerschap zelden daadwerkelijk onze eigen zwangerschap, hoewel het kan wijzen op een zwangerschap in onze naasten omeving.(hebben wij wat aan)

in dromen kan een 2ling, als di ons bekend is, staan voor zichzelf. als we de 2ling niet kennen kan hij de kanten van beide vertegenwoordigen. in dromen kan een 2ling in feite staan voor 2 kanten van onze persoonlijkheiddie in harmonie met elkaar handelen.

je hebt er weinig aan maar misschien toch leuk om te weten.

en anders... gefeliciteerd met je 2ling hahahaha.

liefs esther

He Randy,

Ik hoop voor je dat je droom idd klopt! Zou super zijn meid.

Ik heb zelf wisselende ervaringen met dromen (zie mijn eigen topic), dus je kunt er niet altijd vanuit gaan dat het "onzin" of "echt" is. Helaas moet je het gewoon afwachten. We duimen voor je!!

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan