RARE DROMEN!!!!!!

Hoi Dion,

Ik heb je topic gelezen, en idd je weet het maar nooit met dromen... we zullen het gewoon domweg moeten afwachten.

Heb vannacht ook niet gedroomd (of ik herinner ze in iedergeval niet).
Ondertussen, nog steeds niet ongi, wel hoge temperatuur, en die gekke steekjes,  maar heb ook haast geen tijd om er bij stil te staan, heb het druk op het werk (is door ziek te zijn vorige week, toch blijven liggen), moet mezelf overal heen slepen, ben echt gigantisch moe, en de misselijkheid komt af en toe hevig opzetten... maar we weten allemaal dat dat niks hoeft te zeggen.

Volgende week als je terugkomt van vakantie zal je wel lezen, of de RD bij mij op bezoek zijn gekomen.

Liefs Randy

Hee Randy,

Hoe is het ermee meid? Nog geen RD te bekennen (of heb ik een topic gemist)? ik hoop voor je dat ik goed gekeken heb en jij idd nog geen bezoek van de RD gekregen hebt,

Onze vakantie was erg lekker. Heerlijk weer gehad (27 tot 29 graden), lekkere bergwandelingen gemaakt  en zelfs nog een dagje geskied op de gletsjer in Oostenrijk.
heb van mijn curettage totaal geen lichamelijke last gehad (tot nu toe helemaal geen bloedverlies na de ingreep en ook geen pijn). 25 juni moet ik op controle bij de gyn. Ben benieuwd wat voor onderzoek er verder nog gaat komen. We wachten voorlopig maar af wat er gebeurd en of ik over een aantal weken ongi wordt.

Jij veel succes  en sterkte met je misselijkheid. We blijven voor je duimen!

groetjes,
Dion

Hey Randy,

Hoe was je vakantie??? Hoop dat je hebt genoten???
Wat een mooie droom zou het zijn een tweeling!!!
Hoop echt voor je dat het zo is, je hebt het dubbel en dwars verdient!!!
Ga duimen hoor meis!!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan