rare dromen

Hey,

Is er iemand hier die ook last heeft van rare, maar levensechte dromen??

Vannacht bijvoorbeeld 2:

1. ik was opgestaan, bijna op mijn werk, en toen kwam ik erachter dat ik vergeten was om de baby uit bed te halen en borstvoeding te geven. Nou was dat eerste niet erg, want ik woonde nog thuis (!!) dus dat konden mijn ouders wel doen, maar jij, zij konden de baby niet de borst geven... Ik voelde me spontaan schuldig :p

2. Mijn schoonvader stond voor de deur om onze groene container op te halen. Want zij waren met de tuin bezig en die van hun was vol. En toen ik zei dat wij ook de tuin gingen doen (gaan we van de zomer doen, en voor die tijd willen we al zo veel mogelijk planten enzo iedere keer in de containier kwijt) was ik een ongelovelijke zeur, en hij nam hem toch maar mee...

Ik heb echt iedere nacht minimaal 2 van dit soort dromen, waarvan er vaak minimaal 1 gerelateerd is aan zwangerschap... Bizar: had ik bijna nooit!

Liefs,

T

he T, dit hoort bij je zwangerschap, las ik. Heel normaal ook dromen over mensen uit je verleden, gangbangs ook heel normaal. En inderdaad over je baby straks, hoort volgens mij bij je onderbewustzijn die verwerkt de angst die je kan hebben of je straks wel goed voor je kleine kan zorgen.
Ik moet je zeggen heb ook de meest rare dromen, en het lijkt ook zo echt. Zijn gewoon de hormonen, verdwijnt net als alle andere kwalen straks vanzelf.

Hey,
Zooo herkenbaar!! Echt hele nare/ rare levensechte dromen! Gelukkig slaap ik op dit moment steeds als een blok en heb er even geen last van :p

succes ermee!

Ik slaap juist heel licht, lig 's nachts regelmatig een uur of langer wakker. En dromen doe ik bijna niet, dat had ik bij de eerste veel meer..

Bijzonder he, hoe alles opeens anders is/kan zijn. Elke vezel in 't lijf, bewust of onbewust, is ons aan het voorbereiden op de komst van ons kindje. Vind t nog steeds een wonder!

rare dromen horen erbij , heb ik begrepen.

Ik heb vaak ook rare dromen heel levensecht.
Naast het vaak opstaan om te plassen wordt ik, wanneer ik een dutje doe, wakker omdat ik mezelf hoor snurken.

Hebben jullie ook last van snurken? voorheen had ik dat niet.

Veel liefs
Marloes

Ehmmm... ja, snurken, mijn man gaat af en toe richting logeerkamer, omdat hij helemaal gek wordt van het gesnurk....
Ik heb hem al verteld dat dit er nu eenmaal bij hoort :).

Gekke dromen had ik wel, maar nu ook niet meer, slaap als een blok, zelfs zo erg, dat ik de rookmelder van de week niet hoorde (die spontaan begon te loeien om 3 uur 's nachts). En dat wil toch wel wat zeggen, wat dat ding maakt echt een pokkeherrie!!

Liefs

Heel herkenbaar idd..

Droomde altijd al wel veel maar nu soms wel 4 tot 5 dromen per nacht terwijl ik heel licht slaap..
Wel ben ik in alle dromen zwanger..

En idd dromen over mensen uit het verleden..
Mijn ex(die ieder moment ook papa kan worden) oude vrienden en mijn overleden opa komt ook vaak terug.. heel vreemd.. majah hoort erbij lees ik dus we moeten het er maar mee doen hea..;P:p

Liefs

Heel herkenbaar idd..

Droomde altijd al wel veel maar nu soms wel 4 tot 5 dromen per nacht terwijl ik heel licht slaap..
Wel ben ik in alle dromen zwanger..

En idd dromen over mensen uit het verleden..
Mijn ex(die ieder moment ook papa kan worden) oude vrienden en mijn overleden opa komt ook vaak terug.. heel vreemd.. majah hoort erbij lees ik dus we moeten het er maar mee doen hea..;P:p

Liefs

Terug
Bovenaan