rare dromen

haha.. vind het gewoon opvallend...

dat snurken herken ik ook :p heb oordopjes gekocht. Heb alleen het idee dat ik er allergisch voor ben, want heb nu hele gevoelige binnekant van mijn oren... Eens kijken bij de etos morgen of ze die ook in de hypoallergene variant hebben :p

Liefs,

T

ja nare dromen, ik heb ze ook gehad! ik heb ze ook gehad tijdens de burn out en de psycholoog zei toen dat het ligt aan de angst die je hebt!
(kan ook onbewust zijn)
zo droomde ik dus altijd dat een van de kids in het water lag, met hun hoofd naar beneden en ik ze moest redden.
angst van loslaten, geen overzicht hebben op de dingen die de kids doen.

dat kan dus ook tijdens je zwangerschap zijn.
ik heb er nu geen last van.
wel van slecht en licht slapen.
kan me moeilijk omdraaien in bed en hoor alles.

oordopjes !! Echt DE oplossing!

Ik slaap voor het eerst sinds tijden weer van plaspauze tot plaspauze, zonder tussen door tijden wakker te liggen van; hard ademende man / wkvlaggetjes die te hard wapperen / kattengejankt / buren die tot laat buiten in de tuin zitten en kletsen / kinderen die schreeuwen (als ik overdag wel eens uurtje wilde pakken) en ga zo maar door!

Het ergste geluid wordt gefilterd, waardoor ik makkelijker in slaap val, en blijf slapen, en ik hoor gewoon mijn wekker :):):) Ik ben overtuigd!

als ik al slaap dan heb ik precies hetzelfde, maar lig meestal wakker..
maar wat een vreemde dromen kan je hebben he!
ik heb het bij de anderen net zo gehad..

liefs

Dromen, ja die dromen!
Ik had er vanacht nog 1 en die was zo levens echt!
Ik droomde dat mijn vriend bij me wegging (heb ik al eerder een keer gedroomd) en dat ik hem probeerde tegen te =houden, maar dat die er helemaal klaar mee was! Nou dood eng, had het zweet op mijn voorhoofd staan! s ochtends werd ik wakker, weg was die....was die al beneden...grrrrrrr...is minder

maar waar dat vandaad komt?

ik heb pas gedroomd dat allebei mijn ouders plots overleden waren, en tot in detail over wat er toen allemaal geregeld moest worden en wie dat deed...

het eerste wat ik deed was mijn moeder bellen toen ik wakker werd :p

Heeft overigens wel tot goede zaken geleid. Mijn moeder heeft nog eens uitgezocht hoe alles bij hun geregeld is, dus dat weet ik iig ;)

Terug
Bovenaan