rare/enge dromen..

Hoi meiden,

Zit ik weer beneden. Kan niet meeer slapen. Ik droom de latste tijd zo raar en vaak ook eng. Nou, voor je nachtrust is het niet echt geweldig.
Vanmorgen werd ik weer wakker, kletsnat van het zweet en lichtelijk overstuur. Slapen gaat niet meer, want ik lijk de draad gewoon weer op te pakken en verder/opnieuw het zelfde te dromen.

Herkennt iemand dit?

LIefs van een slapeloze Noelie

Ja, dat herken ik wel... ik droom heel veel sinds ik zwanger ben. De meest rare dromen. MAar meestal als ik dan weer verder slaap, krijg ik weer een hele andere droom.
 Momenteel zit ik geloof ik heel erg in een fase dat mijn vriend vreemd gaat inmijn dromen (terwijl ik daar in real life   echt niet bang voor ben)

Maar heb ook dromen gehad dat mijn zoontje wat overkwam...

Het schijnt vanzelf weer over te gaan.
Ik probeer me er maar bij neer te leggen.

Hahahahaha!!

Ik herken het meid!! Ik ben nu 40.5 wk zwanger en heb het HEEL de zwangerschap. Nu dus nog steeds.

Idd als je zo'n nahtmerrie hebt en je bent wakker geschrokken badend in het zweet kun je neit terug in slaap vallen zonder weer terug in die droom te schieten. Nu moet ik zeggen dat het vlagen waren die nachtmerries. Ik had er ook weleens goede weken tussen zitten.

Maar in ieder geval, ik ging er weleens uit om even een slokje te drinken en tot rust te komen en dan kon ik meestal wel weer geaan slapen.

Maar goed de conclusie is dat je er lang last van zal hebben en meid het went hihi

Ik wens een voorspoedige nachtrust toe nog...

Dikke zoen Saskia
40.5 wk

Heeeeeeeel herkenbaar. Ik ben nu 30 weken zwanger, en sinds een paar weken droom ik heel veel.

Vooral idd dat mijn man vreemdgaat. De ene keer is het een collega, dan weer een kennis. Gek word ik ervan. Hier zit misschien ook wel wat oud zeer in, want mijn exvriend is wel degelijk vreemd gegaan tijdens mijn vorige zwangerschap.  Maar ik weet dat ik mijn man kan vertrouwen, en toch die dromen, heeeeeeeeel vervelend!!

Oja, en verder droom ik wel eens dat het niet goed is met de baby. Dat ie niet meer beweegd ofzo. Dan word ik wakker en ga ik in mijn buik zitten porren en ben ik superblij als ik reaktie terug krijg.

Ik heb het ook, echt vanaf dat ik zwanger ben, nu 15w 6d. Het zijn ook van die rare dromen, die eigenlijk bijna niks of helemaal niks met de realiteit te maken hebben. Meestal ben ik wel zwanger in mijn dromen. Maar ik heb dus (nog)  niet dat ik droom dat de baby iets overkomt of mijn man vreemdgaat.  Maar wel een soort van seksuele droom gehad, met een man die ik dan echt niet kan plaatsen bij mezelf en denk dan waarom droom ik dit??  Of dat er iemand voorkomt in mijn droom uit het verleden, waar ik al járen niet meer aan gedacht heb. En ook idd hele enge dromen. Vannacht droomde ik over een  aantal familieleden  en een heel enge soort  insect die om me heen zwermde. Hoop dat ik vannacht eens een hele móoie droom heb, en voor jullie ook!
Groetjes, cerise

heey dames

ja ik heb hier dus ook last van en elke keer rare dingen over mn broer of broertje dan zijn ze in een keer heel erg ziek en dan veranderen ze in beesten hihi echt niet leuk maarja doe je dus niks aan

hoi hoi,

ja heel herkenbaar. Ik droom ook al een tijdje de meest gekken dingen. Soms kan ik het verklaren met de dingen waar ik mee bezig geweest ben, maar meestal lijtk het nergens op te slaan. Gelukkig heb ik geen nachtmerries gehad, maar meer dromen over onze kleine meid en of alles wel goed is met haar. Ik ben 's ochtends dan heel opgelucht als ik haar weer voel schoppen.

Nou meiden ik denk dat we er voorlopig mee opgezadeld zitten. Succes in ieder geval en ondanks dit een goede zwangerschap gewenst.

Tamar
37,4 wkn

Hoi,

Ook ik heb hier last van gehad ben nu bijna 3 mnd zwanger van de tweede, bij mijn eerste begon het met af en toe , maar naarmate ik langer in verwachting was werd dat steeds meer, wel heel vervelend, maar het blijkt er bij te horen,ik hoop er dit keer in ieder geval geen last van te hebben..
1 troost: als je kindje is geboren houden ze vanzelf op..

Groetjes Mary jane

Terug
Bovenaan