rare/enge dromen..

Hoi Meiden,

Ik ben pas 5 weekjes zwanger en heb het ook al een nachtmerrie gehad.Ik heb ergens gelezen dat je angsten over je zwangerschap en later je bevalling er door nachtmerries uitkomen.Zodat je die angst/stress niet vast houd.
Ik had gedroomd dat ik moest bevallen en beviel van een varkentje haha :-S
Maar vond daar niets vreemds aan ik was gewoon super trots en dat was me kindje,maar het varkentje was veelste licht en overleed.Me vriend maakte me wakker want was heel erg aan het huilen en schreeuwen in me slaap.

Ben ik blij dat ik niet de enigste ben die dit heeft. Het is wel erg vervelend, maar ook daar moeten we weer doorheen.

Ik droom vooral dat er iets behoorlijk mis is met de ukkie of dat mijn partner iets overkomt. Gelukkig ligt hij dan lekker te slapen naast me, en mag ik hem ook wakker maken als ik dat wil. De schat!!

Liefs Noelie

Hey Noelie en de rest...

Ik ken het... dacht er nog geenlast van te hebben maar de tijden zijn voor mij ook aangebroken...
Ook idd dat mijn vriend vreemdgaat en ineens met mannen wil gaan proberen :S
whahahaha alleen al toen ik het vertelde had ie tranen in zijn ogen van het lachen, maar omdat je dromen zo werkelijk lijken word ik soms zo verdrietig wakker...

Ook droomde ik dat mijn vriend een cross fiets met centrale deur vergrendeling had gekocht en dat  ik beviel van een kind met 5 armen en 6 ogen... is ook wel beetje freaky..

Dus sluit me aan bij jullie !!!

Liefs Esther ( 22 weken 6 dagen )

hoi meiden,

ik ben nu 9 weken en slaap ook erg slecht.
heb ook elke keer rare dromen en zit regelmatig 's nachts beneden met een sapje op de bank.
heb vanacht gedroomd dat er een dna test bij mijn ongeboren kindje gedaan moest worden.
mijn vriend beweerde namelijk dat het kindje niet van hem kon zijn.
echt ongelooflijk we zijn hier namelijk allebei 100% zeker van.
zijn bijna 4 jaar samen en nog nooit vreemd gegaan, dus daar kan het niet door komen.
maar ja we weten gelukkig dromen zijn bedrog.

groetjes kwinty.

Hoi,

Ben blij te lezen, dat ik niet de enige ben met rare dromen!! Ook ik droom veel over vreemdgaan, maar dan ben IK degene die het doet!! Met de vreemdste personen , die ik overigens geen van allen ken. Ik heb echt geen plannen of behoefte om vreemd te gaan, ik ben hartstikke gek op mijn vriendje ( anders zou ik toch ook geen kindje van hem willen??!!). Ik word er wel verward van wakker...meestal om dezelfde tijd. Dan kruip ik maar eens lekker tegen mijn schatje aan..hihi  Ik hoop dat dit snel minder wordt..
Tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje droomde ik ook heel raar, dan meestal dat het misging en dat ik heel erge buikpijn kreeg.Dan lag ik te baden in het bloed, heel eng!  Daarvoor heb ik een MK gehad, dus dat zou mijn dromen kunnen verklaren.
liefs smartie

Terug
Bovenaan