rare gebruiken... :-s

Heej mensen,

Ik bedoelde eigenlijk alleen maar te zeggen dat het misschien handig is om elkaars eigen misschien vreemde ogen te weten en eventueel te gebruiken...
Dat mensen over de baby plassen moeten ze zelf weten, ik ga het alleen niet doen...
Het was niet bedoelt om elkaars gebruiken af te kraken zeg maar...

Dus poging twee:

Wie weet er nog eventueel handige ouderwetse gebruiken??

goed plassen over je kind is gewoon niet lekker.Maar als je geen blaasontsteking heb zitten er in urine helemaal geen bacterieen.
Urine namelijk wat je zo uitplast is steriel PAs later komen er bacterieen in.
Niet dat ik het iemand zal aanraden om te doen.

met ouderwetse gebruiken bedoel je dan de maizena bij luieruitslag,
 en de geraspte appel bij diarree
Ik vind het bij me oma altijd zo leuk die legt nog een dikke flanellen molton op Merel  haar bedje.

quote: kaatje o reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2008 13:27:15'));

Ik vind het bij me oma altijd zo leuk die legt nog een dikke flanellen molton op Merel  haar bedje.

Die geraspte appel neem ik aan om te eten? Kijk, dit soort dingen zijn dan weer wel handig om te weten...

Ik ben ook altijd graag bij mijn oma. Het ruikt er ook nog zo lekker ouderwets... beetje gek misschien, maar ik waan me altijd weer zelf een klein kind. Mijn oma haalt altijd lekkers in huis als wij komen en is een schat!

quote: kaatje o reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2008 13:27:15'));

Heej hier ben ik weer!!!
Ja idd kaatje o zulke dingen bedoelde ik,
Zodat we er iets aan kunnen hebben mocht er iets aan de hand zijn, je weet natuurlijk nooit welke vreemde dingen kunnen helpen en als de nood maar hoog genoeg is probeer je vlgs mij echt ALLES uit....

Terug
Bovenaan