rare opmerking...

A

Anoniem

Guest
He moeders, ff me hart luchten hoor...
Ik heb in sept. een miskraam gehad na 6weken en 3 dagen .1 dag nadat ik op de echo een mooi kloppend hartje had gezien...Nou was/ben ik daar op zich best nuchter in; het kindje was niet gezond genoeg als jullie begrijpen wat ik bedoel..Tuurlijk denk iker wel vaak aan, onbewust blijf je er toch mee bezig.
Nou, nu was ik gister op een verjaardag van een collega , ze werd 21, en Mike had ik ook mee, aangezien Mike erg beweeglijk is en overal aan zit had ik het er daar druk mee. Zegt ze ineens (waar andere visite bij was) ;Het is maar goed he dat je die miskraam hebt gehad, anders had je er straks achter 2 aan moeten rennen;...Ik wist ff gauw niks te zeggen ( dat heb ik dan later pas, van   'had ik maar dit of dat gezegd') maar ben toen wel ff later naar huis gegaan. Wat een opmerking he, dat zou ik nou noooooit uit me mond kunnen krijgen!!! Nou is ze dan wel pas 21 en totaal niet met kinderen bezig , dan nog!!! En dan te bedenken dat haar moeder zowat 60 is omdat ze na 10 miskramen eindelijk haar kregen, en die moeder zat ernaast dus die zal er wel wat van zeggen tegen haar over die opmerking.
Ook kreeg ik laatst een opmerking van een vage kennis; Het is eigelijk ook beter die miskraam, nu kun je nog lekker van Mike genieten;....Net of Mike weggegooid wordt als er nog een baby komt!!!
Ik begrijp sommige mensen echt niet hoor...
Zo ik moest dit ff kwijt, ken dit nl niet aan m'n vriend kwijt ,die zou gelijk naar die collega toegaan of maandag op het werk komen en de boel op stelten zetten...en dat hoeft voor mij ook helemaal niet en zal ook gewoon normaal tegen haar doen en voor haar hopen dat zij het nooit mee hoeft te maken.
Nou ik ga een eitje bakken.

jeetje, sommige mensen snap je toch echt niet he?! heb dat ook altijd dat ik achteraf denk goh, had ik dat maar gezegd....
Maar goed, hoop dat je je er een beetje overheen kan zetten.

Hoe was je gebakken ei?

Groetjes Alberdien

WHAT THE F*&CK!!!!!!!!

Ik ben niet snel geschokt maar dit slaat dus werkelijk alles!! Ik dacht dat ik al wat lompe dingen gehoord had maar dit is belachelijk. Snap goed dat je van verbazing niet eens meer wist wat je moest zeggen en dan gaat denken had ik maar..
Maar nu ben je wel de verstandigste geweest. En ik vind haar leeftijd echt geen excuus hoor, als je 22 bent moet je echt wel beter weten.

Moet nu wel meteen aan een opmerking denken toen ik zwanger was. Ik was al 6 maanden zwanger of zo toen we bij een vriendin zaten. Zei vroeg of ik de baby voelde bewegen op dat moment. Ik zeg dus nee, op dit moment niet, ik denk dat ze slaapt. Zegt zij dus doodleuk: Misschien is ze wel dood . Toen wist ik dus ook echt even niets meer te zeggen Mensen kunnen echt lomp zijn.

groetjes Linda

Wat een gek!
Wat een manier van doen! Inderdaad..op dat moment sla je dicht en thuis weet je wel 40 antwoorden!
Mijn vriend zou hetzelfde reageren.

Misschien kun je er toch nog effe bij haar op terug komen maandag..Dan ben jij het kwijt en kan zij misschien beter op haar woorden passen?!

Ben het met Linda eens dat haar leeftijd geen excuus mag zijn.

Bizar hoor.
x anouk

Hey, bedankt voor jullie'luisterd oor' haha. zo alberdien, me eitje was heerlijk.
Ik wacht maandag wel af of zij erover begint zoniet dan hoef ik prive geen contact alleen op het werk dan.Dit was ook voor het eerst dat ik buiten het werk om contact met haar had ,ze had me uitgenodigd voor haar verjaardag. Maar vanaf nu zal ik proberen wat sneller een opmerking(reactie)terug te zeggen en niet achteraf denken van had ik maar zus/zo...maar goed, dat probeer ik al jaren....ja , mensen kunnen wel heel erg bot doen, tot ze zelf zoiets hebben....
Gr. Syl mama van het allerallerallerliefste jongetje van de wereld(haha)vind ik dan...

Ik heb ook in september een miskraam gehad en ik lees met verbazing je bericht. Ook ik heb wel eens (in mijn ogen) lullige opmerkingen gehad, maar dit is echt een topper! Jeminee hoe kun je zo stom zijn? Was er helemaal niemand in de kamer die erop reageerde? Ik kan me goed voorstellen dat jij niet reageerde hoor, maar misschien ander bezoek? Het enige wat je kan doen is het naast je neer leggen, maar het kwam wel hard aan denk ik.

Groetjes Babybelle

Jezus mina, sommige mensen zijn echt niet wijs zeg! Ik zou daar ook niet een kant en klaar weerwoord op hebben, maar wou toch wel even laten weten dat ik ook helemaal verbijsterd ben door zo'n opmerking!

liefs miranda

Jeetje zeg, wat een stomme opmerking!! Ik snap niet dat mensen dat zelf niet in de gaten hebben dat ze daar iemand pijn mee kunnen doen.
Pffff... Ze mag dan wel 21 zijn, maar toen ik 21 was zou ik dat niet gezegd hebben iig.
Snap dat je niet wist hoe je moest reageren, je bent tuurlijk helemaal perplex van het feit dat zoiets gezegd wordt.

Meid kop op!! Die mensen zijn niet goed bij dr hoofd.

Knuffel Debby.

Terug
Bovenaan