rare opmerking...

Wat een verschrikkelijke opmerking!!!! En dat heeft helemaal niks met leeftijd te maken, want ik en nu 23 en was 22 toen Jayden geboren werd, ik denk dat het meer de opvoeding is, maar hoe dan ook ik snap dat je niks wist te zeggen maar ik zou er idd ook maandag wel wat van zeggen ( maar dat moet je natuurlijk zelf weten! )
Ik snap dat je je er helemaal rot door voelt! Laat ze maar lullen dat soort types!

xxxjes

Wat een opmerking  . Ik kan me voorstellen dat je even niet wist hoe te reageren, zoiets verwacht je toch ook niet.
En ik vind leeftij echt geen excuus om zoiets vreselijks te zeggen, dat kan gewoon nooit, hoe oud je ook bent!

Ik weet niet hoe ik in zo'n geval zou hebben gereageerd, maar ik denk niet dat ik netjes had kunnen blijven. Maar dat is ook niet altijd goed. Misschien kun je je collega er maandag op aanspreken, gewoon heel kort dat je nogal verbaasd was over haar opmerking...en dan kijken hoe ze reageert. En anders gewoon minder contact inderdaad, vreemd mens denk ik dan maar...

Nou meid succes ermee
Groetjes Tamar

jeetje wat een opmerking,
ik weet niet hoe ik zou gereageerd hebben maar ik had me niet stil gehouden denk ik..
misschien is het een goed idee om er toch nog even met haar op terug te komen en dan ook om te vertellen hoe jij je voelde op dat moment, misschien helpt dat en wordt zij zich ook bewust dat je niet alles zomaar kan zeggen ookal is ze 21, da heb je wel verstand en gevoel in je donder toch?
kan me er zo boos over maken he als mensen zo dom gaan lullen en domme opmerkingen maken zonder dat ze door hebben hoe ze mensen kwetsen en pijn doen

liefs ilona

Hoi,
Idd echt een domme opmerking, ik had ws ook echt wel iets terug gezegd, maar kan me ook zo voorstellen dat je word overvallen door zo'n opmerking..
Ik zou er ook zeker op terug komen..
Idd is leeftijd niet belangerijk, en kun je best nagaan dat het iemand verdriet doet als je zoiets zegt!
Ik dacht ook altijd dat een miskraam beter was, dat het zo moest zijn ...
Totdat het mij overkwam..
Nu zal ik nooit iets lulligs zeggen, want weet uit ervaring dat het toch een kindje was, hoe pril dan ook, en dat het er gevoelsmatig goed inhakt!!
Ik denk er ook regelmatig nog aan...als is het dik twee jaar geleden..
Vanaf een positieve test ben je blij, en zie je de toekomst voor je met een kindje..en dat valt ineens weg...
Laat ze maar kletsen, en jij weet zelf het beste hoe het zit!
Liefs Rina

Hoi hoi,

Nou, zelfs ik las dit berichtje met open mond en nu ben ik toch niet snel iemand die dat doet.
Wat een ontzettend botte opmerking zeg en zo gevoelloos. Ook al ben je zelf nog niet met kinderen bezig, ieder normaal persoon weet  toch dat een miskraam iets verschrikkelijks is?
Ik heb zelf voor Sven ook een miskraam gehad. Ik vond het  heel erg maar kon er wel snel overheen stappen omdat het een missed abortion was. Er was dus nog geen kindje met kloppend hartje geweest. Bij mij op het werk waren ze allemaal zo superlief, dat vond ik echt heel fijn.
Ik zou haar er ook nog wel op aanspreken hoor. Zoiets zeg je gewoon niet en dat mag ze ook best weten!

Groetjes,
Maike

Tja, geen woorden voor. Nou ja wel iets: Wat een dom wicht..... en de leeftijd vind ik niets er mee te maken hebben. Ze is gewoon tactloos, zo zijn mensen wel eens.

Ik heb vorig jaar december en afgelopen januari een miskraam gehad (met een week of 7 en 8) en ik had nog geen kloppend hartje gezien maar wel een positieve test. (was niet gepland, wel gewenst trouwens)
Op het moment dat het misging was het toch wel erg moeilijk en gelukkig ben ik nu al weer 25 weken zwanger, maar als ik zo'n rotopmerking zou krijgen. GRRRRRRR

En die opmerking die Linda heeft gekregen is er ook zo een... Van de week zei een vriendin van mijn man ook iets vervelends over zwanger zijn (zal het niet herhalen). Maar dan denk ik: denk toch eens na!!!

groetjes Maris

wat een domme doos zeg! dat mensen niet snappen he dat ze je daarmee kwetsen.
maar ik vind idd leeftijd er ook niks mee te maken hebben, aangezien ik zelf pas 21 ben en heb ook een miskraam gehad maar ben nu moeder van 2 mooie kindjes!

maar goed als ook 21 jarige zeg ik nu tegen je: wat rot voor je! maar alles heeft zo zn redenen en hoe vervelend ook het heeft zo moeten zijn.

groetjes, jessica mv djesslyn 11-06-07 en jay 19-09-08

Ik begrijp het niet hoor. Je wilt toch juist een kindje, dus hoe kunnen ze dan zeggen dat je blij moet zijn met je miskraam? Misschien weten ze gewoon niet goed wat ze moeten zeggen en proberen ze er een positieve draai aan te geven. Het werkt in ieder geval niet...

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan