<p>Hallo lieve mensen,</p><p>ik ben eigenlijk benieuwd hoe jullie met bepaalde situaties omgaan. Ik heb nu al van 3 mensen opmerkingen gekregen waar ik me super erg aan heb geïrriteerd maar net liep mijn emmertje echt over. Ik kwam ergens en ik heb heel slecht geslapen vannacht, dus ik ben echt suuuper moe. Ik kwam hier dus en toen kwam de vraag waarom ik niet zo vrolijk keek, ik gaf aan heel moe te zijn (mijn man is vannacht thuis gekomen van nachtdienst, ik word dan vaak wakker). Ze zei toen je baby krijgt alles mee dus je moet wel positief zijn.. ik gaf aan alleen moe te zijn.. daarna zat het me toch dwars en vroeg ik wat ze eigenlijk bedoelde hiermee. toen zei ze nou .. je moet blij zijn dat je een baby krijgt. Ik kan je vertellen ben de gelukkigste vrouw op aarde en super blij met de kleine man in mijn buik. Maar door zulke opmerkingen raak ik in paniek ofzo dat ik denk zien jullie dat echt zo… hoe lijk ik niet blij. Ik ben echt in staat om deze mensen dan gelijk te skippen. Vraag me af hoe jullie hier mee om gaan.? Ik heb echt even het gevoel dat ik gewoon helemaal alleen wil zijn. Ik vertelde dit net aan iemand en die zei, misschien straal je geen positiviteit uit. Toen werd ik nog bozer…. </p>