Rare opmerkingen

[quote quote=10466923]bedankt voor je lieve reactie! Ja inderdaad alsof iedereen altijd vrolijk en blij opstaat?kan de negatieve opmerkingen niet zo goed hendelen merk ik. Ik zie dit echt snel als kritiek, en nu word ik voor de eerste keer moeder dan wil je toch al alles perfect doen en dan krijg je zo’n sneer??[/quote]
 
 
Nou zeg wat een domme opmerking van die persoon. Nu vind ik het eerlijk gezegd sowieso al heel irritant als andere mensen je gaan zeggen wat je wel of niet moet doen tijdens JOUW zwangerschap en voor JOUW kindje. Maar deze opmerking slaat ook nog eens totaal nergens op. Wees lekker moe wanneer je moe bent en luister gewoon naar je lichaam en pas je vooral niet continu aan, aan wat andere mensen van jou willen of verwachten!! Complete onzin dat dat van slechte invloed zou zijn op je kindje. Je doet het super. Je groeit een klein mens in je buik, dat is ongelofelijk bijzonder en vraagt heel veel energie. Veel succes met je zwangerschap en negeer vooral zulke opmerkingen of nog beter, zet ze op hun plek haha.
 
Ik ben nu in een ander land, en ik weet niet of het de cultuur is van hier maar iedereen heeft zo een sterke opinie over hoe het wel niet zou moeten. En nee je kan geen koffie drinken, waarom zou je sporten, je kan niet rennen, eet dit niet, eet dat niet. Vermoeiend man!!! Laat me lekker het op mijn manier doen, ik weet heus wel wat wel en niet kan. Vandaag bijna ruzie omdat ik vertelde dat ik graag zo vroeg mogelijk met zindelijk maken wil beginnen, en ik kreeg de volle lading hoor. Maar ik trek me er echt niks van aan, ik doe waar ik me goed bij voel en waarvan ik weet dan het kan :)
 
Terug
Bovenaan