rare pijn??? en overtijd??

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen, ik zit met iets in mijn maag, ik ben nu 2 dagen overtijd maar ik heb een beetje branderig gevoel in mijn buik??? geen echte buikpijn maar af en toe wel wat steken , ik weet dat   je lichaam je voor de gek kan houden, maar ik heb dit nog nooit mee gemaakt, en ik weet dat ik er alleen maar achter kom door te testen maar ik ben zo bang dat ik weer een neg test heb zoals al 2,5 jaar lang!   ik wil eigenlijk wachten tot woensdag met testen dan ben ik 4 dagen erover heen dan moet hij toch wel het goede aan kunnen geven?? sommige testen al een dag voor de NOD en dat pakt ook goed uit,
maar wat mijn vraag nu eigenlijk is!! wie heeft hier ook last van of gehad en toch zwanger!!   ik zit met zulk dubbel gevoel , aan de ene kant denk ik ik word ong want ik heb " buikpijn" maar aan de andere kant denk ik zou het dan echt zo zijn!!! eindelijk,
wie o wie kan me helpen??
alvast bedankt, xx wendy

Hoi Depri,

Ik weet sinds vanmorgen zeker dat ik zwanger ben ( had gisteren een licht streepje en vandaag een duidelijke) en herken de klachten die jij beschrijft wel.
Ik heb al een paar weken pijnlijke borsten en heb sinds een paar dagen het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Zeurderig gevoel onder in mijn rug. Normaal blijft het daar bij als ik ongesteld moet worden maar nu heb ik dus ook steken onder in mijn buik. Verder constant het gevoel alsof je vlinders in je buik hebt maar dat laatste kan ook van alle spanning zijn, dat weet ik niet. Ben trouwens ook pas 2 dagen over tijd nu!

Wil je geen hoop geven hoor maar als dat gevoel je niet los laat waarom dan geen testje? Dan weet je het tenminste.

Heel veel succes! en niet depri worden hoor! ( ondanks je naam). Het gaat vast lukken!

groetjes, Lieke

Hoi depri,

Geef de hoop niet op! Ben je al vaker een paar dagen overtijd geweest?
Begin oktober 2003 was ik gestopt met de pil,  ruim 2 jaar later eind november 2005,  wist ik op zaterdag zeker dat ik ongi ging worden, alle verschijnselen waren aanwezig, ik had ook alweer last van bruinverlies. We gingen die zaterdag uiteten met mijn ouders ivm met hun trouwdag. Ik heb er toen maar een wijntje op gepakt, want het was toch weer niet raak.
Maar de ongi zette niet door en ik begon me misselijk te voelen. Ik hield me voor dat ik het me maar verbeelde. Op 2 dec. (de vrijdag erna) zouden we immers ook onze 1e afspraak bij de gyn hebben. Dus het zou allemaal wel de spanning zijn. Afgesproken met mijn hubbie dat als ik op donderdagavond 1 dec nog niet echt ongi was geworden ik zou gaan testen. En wat denk je...... Ik zat vol ongeloof op 1 dec naar een positieve zwangerschapstest te staren! De afspraak bij de gyn heb ik afgebeld en inmiddels hebben we een fantastische zoon van alweer 9,5 maanden.

Ik hoop van harte dat je inderdaad zwanger bent! En als je niet meer kunt wachten, zou ik toch gaan testen. Alle symptomen die jij opnoemt kunnen zeker met een zwangerschap te maken hebben.

Succes en ik zal voor je duimen!!!!!!!!!!!!

Groetjes,
mama van Tijs

hallo meiden, ik wacht nog een dag af morgen en als ik dan woensdag nog niet ong ben dan ga ik testen!! ik moet zo ie zo maandag bij de gyn komen, omdat ik het gewoon niet meer zie zitten,
ik heb nu wel wat klachten?? maar die buikpijn blijft en daar maak ik me druk om!!
ik heb ontzettend veel afscheiding!!!
waarschijnlijk schimmelinfectie,
gevoelige borsten,
en ik heb nu niet net als normaal al een week van te voren   bloedverlies of donkere urine , niks te zien in het wc potje!!!! ha ha  
ik ben zo zenuwachtig!! ik ben ook zo bang dat ik gewoon wat later ong ga worden omdat ik  een kuur heb gehad voor mijn blaasontsteking!! je weet nooit he!!  je lichaam kan je zo voor de gek houden,
nou nog 1 dag afwachten en dan ga ik woensdag anders testen!!
iedereen duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tot morgen ,
groetjes wendy  

hallo meiden, ik heb net getest en negatief natuurlijk , dus ikzal echt wel ong worden een dezer dagen!! k..zooi!!
maar ja we gaan gewoon door meer kan ik toch niet doen op dit moment!!
maar zoalng ze nog weg zijn hebben we nog kans ha ha !! kan ook nog te vroeg zijn he!!! laten we maar hopen, als ik maandag nog niet ong ben dan moet de gyn maar eens gaan kijken moet ik dan toch heen!!
nou mieden heel veel succes, en tot snel weer,
gr wendy

Hallo Wendy,

Wat vervelend zeg ! Maar zolang de RD er nog niet zijn is er nog hoop. Ik zal voor je duimen voor een positieve test. Succes

Liefs Yvonne

Hoi Depri,

Ik herken jou klachten ook heel goed. Ik zit net als jij met spanning af te wachten. Heb sinds vorige donderdag dezelfde klachten als jij. Ook  pijn in mijn onderbuik en af en toe steken/kramp, terwijl ik die dus ook nooit heb voor mijn ongi.
Had maandag mijn nod en had die dag wat bruine afscheiding, maar vandaag was het weer weg. Snap er niets meer van...   Had zaterdag, vanwege die klachten, ook getest, negatief natuurlijk. Dus ben nu ook wel bang om te testen...

Liefs,
Jazz

ja is klote he, ik had eigenlijk zaterdag ong moeten worden??? maar nu dinsdag avond is er nog niks aan de hand, ik wacht tot zaterdag af en dan ga ik anders weer testen!!
wanneer ga jij weer testen??
tot snel, gr wendy

Terug
Bovenaan