A
Anoniem
Guest
hallo iedereen, ik zit met iets in mijn maag, ik ben nu 2 dagen overtijd maar ik heb een beetje branderig gevoel in mijn buik??? geen echte buikpijn maar af en toe wel wat steken , ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden, maar ik heb dit nog nooit mee gemaakt, en ik weet dat ik er alleen maar achter kom door te testen maar ik ben zo bang dat ik weer een neg test heb zoals al 2,5 jaar lang! ik wil eigenlijk wachten tot woensdag met testen dan ben ik 4 dagen erover heen dan moet hij toch wel het goede aan kunnen geven?? sommige testen al een dag voor de NOD en dat pakt ook goed uit,
maar wat mijn vraag nu eigenlijk is!! wie heeft hier ook last van of gehad en toch zwanger!! ik zit met zulk dubbel gevoel , aan de ene kant denk ik ik word ong want ik heb " buikpijn" maar aan de andere kant denk ik zou het dan echt zo zijn!!! eindelijk,
wie o wie kan me helpen??
alvast bedankt, xx wendy
maar wat mijn vraag nu eigenlijk is!! wie heeft hier ook last van of gehad en toch zwanger!! ik zit met zulk dubbel gevoel , aan de ene kant denk ik ik word ong want ik heb " buikpijn" maar aan de andere kant denk ik zou het dan echt zo zijn!!! eindelijk,
wie o wie kan me helpen??
alvast bedankt, xx wendy