rare pijn??? en overtijd??

Hoi,

Vanochtend dus nog steeds geen rd. Toch maar een testje gedaan, helaas weer negatief. Ik word echt gek van die onzekerheid. Wel nogsteeds dezelfde klachten. Mijn temperatuur was vanochtend ook nogsteeds 37.2. Snap jij het nog???  Misschien dat ik toch maar tot volgende week moet wachten  voor de volgende test...

Hoop voor je dat jou test  positief uitpakt. Wanneer ga jij testen??

Liefs,
jazz

hoi hoi, ik hoef niet meer te testen!!   de duivels zijn er weer!! vanmorgen gearriveerd!!
ik hoop dat ik het allemaal een beetje van me af kan zetten!! en dat het dan echt een keertje raak is!!
jazz ik hoop voor jou echt dat je volgende week als nog een pos test in handen hebt , je verdient het!!
en alle andere meiden kop op,   en heel veel succes,
tot snel, gr wendy

Hoi Wendy,

Balen zeg! Je gaat toch een beetje hoop krijgen wanneer de rd een tijdje op zich laten wachten. Las in je andere topic dat je contact gaat opnemen met de ha. Hoop voor je dat ze je verder kunnen helpen en dat je snel zwanger mag raken!! Zeker na 2,5 jaar is het jou toch ook wel een keer gegund.....

Liefs,
Jazz

Hoi Wendy,

Wat ontzettend balen! Ik wens je veel succes maandag bij de gyn.

Groetjes,
mama van Tijs

hallo meiden, dank je wel voor jullie llieve berichtjes,   ik hoop ook echt dat we allemaal heel snel een pos test in handen krijgen , want we verdienen het!!!!
tot snel,
gr wendy

Terug
Bovenaan