rare pijn links en rechtsonderin maar geen ei???

A

Anoniem

Guest
Hallo hallo,

Wat ik nu toch weer heb??? word er helemaal onzeker van.
zit nu alweer op dag 67 van mn cyclus ( heb sinds ik gestopt ben met de pil nog maar twee menstruaties gehad omdat mijn cyclus zo lang duurt. )
nou ben ik sinds mijn laatste menstruatie gaan temperaturen omdat ik wou kijken of ik wel een eisprong heb. Heb er tot nu toe nog steeds geen gehad

Maar sinds 3dagen heb ik toch   pijn aan mn eierstokken??? ( links en rechts onderin )bijna in de lies. Dus ik d8 yes misschien heb ik wel een eisprong Maar nee hoor de temp blijft laag.

Heeft iemand van jullie een verklaring voor die pijn? sinds vanmorge trouwens geen last meer van!

groetjes waantje

Hoe is het inmiddels met je temperatuur. Jeetje wel hele lange cyclus meis
Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt.

Liefs Nathalie

Als ik jou was zou ik toch maar een bezoekje aan de huisarts brengen, helemaal omdat je cyclus zo lang duurt...

succes!!

Mijn temperatuur blijft gewoon laag, ik snap er ook echt niks meer van. denk dat ik idd volgende week maar eens naar de huisarts ga........ ben benieuwd wat die gaat zeggen.
Mijn cyclus duurt idd lang jaaa ik maak me er nu de laatste week ook wel erge zorgen om.
Maar jullie hebben hier dus nooit last van gehad????

groetjes waantje

Nee want ik ben nog net maar 2 week met de pil gestopt.
Voor mij is het dus nog afwachten hoe mijn cyclus gaat lopen.
Alleen voor de pil als ik het me nog goed kan herinneren duurde het ook niet lang meestal rond de 28/30 dagen.

Wij zijn in maart gestopt met de pil. En 1e ronde werd ik na 22 dagen ongi. Dus dat had ik helemaal nog niet verwacht. Toen ineens 36 dagen dus bij mij schommelde het ook lekker. Na ronde 3 zat ik op 28 dagen en nu gelukkig nu we in ronde 5 zitten gemiddelde van 29 dagen, dus ik heb tot nu toe niks te klagen over mijn cyclus.

Misschien komt jou cyclus gewoon niet goed op gang meis. De ha kan je daar vast en zeker in begeleiden. Ik hoop voor je dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.

Groetjes Nathalie

Wat fijn nathalie dat je cyclus nu normaal   is....... wil ik ook haha!
En janien ik hoop ook dat ie bij jou ook regelmatig komt!

Ik ben sinds dec gestopt, pas 2x ongi geweest.ben in april al 1x bij de HA geweest, die zei toen dat ik idd even af moest w8 en moest tempe om tekijken of ik wel een eisprong heb. maar ik ga gewoon terug volgende week en idd hopen dat hij me verder kan helpen!

succes met zwanger worden.

groetjes waantje

Terug
Bovenaan