rare pijn links en rechtsonderin maar geen ei???

Ik ben er meegesropt met tempraturen want bij mij werkte dat ik ook niet helemaal,
Pas een week na de eisprong ging mijn tempratuur omhoog,   dus rond de eisprong zelf niet, vond het ook heel intensief om te doen, ik gebruik nu ovulatietesten van sensitest en dat bevalt me wel goed, zijn ook niet zo duur.

Succes meid,
Lifs Esther

hoi hoi ,

ik moet morgen om 10:20 uur bij de huisarts zijn. Ben hier toch altijd een beetje zenuwachtig voor!! Ben benieuwd wat hij gaat zeggen, ik hou jullie zeker op de hoogte!
Maar ff een vraagje he:

normaal is mijn temp: 36.4/36.5/36.6 maar meestal 36.4 of 36.5 nu heb ik sinds zaterdagochtend ( heb vrijdag een afspraak gemaakt bij de HA ) 36,7 zondagochtend 36,7 en vanmorge 36,8       zijn de temperatuur verschillen al hoog genoeg wat met een eisprong te maken kan hebben???
En dit moet dan 2 weken aanhouden??

Verder alles goed met jullie??? Wanneer zitten jullie in je spannende tijd??

groetjes waantje

Volgens mij word je temperatuur na je eisprong 0,2 of 0,3 graden hoger. Dus dat zou kunnen betekenen dat je je eisprong nu gehad hebt. Dat zou idd 14 dagen ongeveer moeten aanhouden. Want meestal word je 14 dagen na je eisprong ongi. Heel veel succes en sterkte bij de dokter morgen. Denk aan je!

Hier 26 juli pas mijn nod, dus tis nog ff rustig hier, hihih

Liefs Nathalie

vanmorge bij de huisarts geweest en hij heeft me doorgestuurd naar de gynacoloog om te kijken naar mijn cyclus. dus meteen gebeld en mag 22 juli komen. Best eng hoor. Maar ben wel blij dat de HA me door stuurt en dat ze er eens naar kijken.....

heb denk ik nu wel een eisprong gehad vanmorge mijn temperatuur 36.9

toch ok eigenlijk gek he maak je een afspraak bij de huisarts en krijg je verhoging haha!!

nou dat word deze maand nog even flink hobbyen voor je dan!!! Succes en lief dat je aan me dacht vandaag!!

gr waantje

Hahha ja je temperatuur stijgt spontaan bij het idee meis.
Goed van je dat je gegaan bent. Natuurlijk is het eng, maar kan je straks misschien ook een beetje meer duidelijkheid en rust geven. Dat je nu verhoging hebt is in elk geval positief. Misschien ken gyn. echo maken om te kijken of je ei idd gesprongen is, dan heb je wat zekerheid hè. Het duurt dan misschien nog ff, maar gewoon lekker genieten en klussen. Misschien pakt het ondanks lange cyclus toch nog positief uit meis.

Liefs Nathalie

Vanmiddag moet ik naar de gyn ohhh ben echt zenuwachtig. En of je het geloofd of niet ben ik afgelopen donderdag toch ongesteld geworden!!
Hoe gaat het met jullie??
X Waantje

Hi Waantje,

wat spannend zeg..... lees je verhaal net en dacht: wat een lange cyclus. Maar wie weet heb je al prijs!

Groetjes

nou ik zal ff verslag uitbrengen voor degene die het willen weten haha!

Mijn verhaal gedaan bij de gyn, super lieve vrouw en heb een inwendige echo gehad. Alles zag er goed uit alleen linker eierstok konden ze niet vinden maar dit kwam wel eens vaker voor dat die even niet te voorschijn wil komen.
Bloed laten prikken testen de schildklier en bepaalde hormonen die te maken hebben met de cyclus. En volgende week moet ik terug komen om weer een echo te maken om te kijken of er al veranderingen plaatsvinden in mn buik. Waarschijnlijk krijg ik dan een medicijn om mn eisprong op te wekken, spannend dus. Ben echt blij dat ik daar geweest ben...........nu maar afwachten of alles goed is maar ik heb er wel vertrouwen in!

groetjes Waantje

Terug
Bovenaan