rare trek

Door de misselijkheid heb ik eigenlijk nergens trek in. Ik eet alleen maar brood met pindakaas of met tomaat. Dat is het enige waar ik niet van moet overgeven.

Ook ik ben veel misselijk, waardoor ik alleen veel brood eet. Maar dan wel weer lekkere broodje, zoals bolletjes en croissantjes hmmmmmm hahahhaha. Gisteravond een blik groentesoep los getrokken en opgewarmd, want kreeg ontzettende trek in groentesoep hahahhaha. Op de momenten dat ik dan niet misselijk ben, ben ik blij dat ik wat kan eten.
Vlees eet ik momenteel niet, want dat smaakt me niet en vind ik ontzettend vies. Terwijl ik juist een liefhebber van vlees ben. ik eet nu alleen een heel klein stukje, omdat het moet zeg maar.
En soms ook indd dan heb ik zin in iets, eet 1 of 2 happen en dan hoef ik niet meer.

Liefs marielle

Ik eet eigenlijk heel weinig op een dag, kan het gewoon niet weg krijgen terwijl ik niet misselijk ben, maar heb heel de dag gewoon een vol gevoel en ik herken het ook wel idd als je ergens trek in hebt en dan eet je 1 a 2 hapjes en dan hoef je niet meer

Herkenbaar! Ik zit vanaf dag 1 aan de sinaasappelsap. Het liefste verse. Vlees is neit meer te eten. Kaas is heerlijk, vooral hele oude.. Verder is het heel wisselend. Kan soms ineens heel misselijk worden, terwijl ik een andere keer lekker kan eten. Zoete dingen laat ik staan. Daar wordt ik meestal misselijk van

Bij mij ook zoetigheid. En normaal geef ik er niets om, maar als er chocola in of op zit al helemaal. Gek genoeg wordt ik daar dus niet misselijk van.
Verder veel vis.
Vlees vind ik ook niet lekker op dit moment, zo ook alle zure dingen en brood.

En met alles behalve zoetigheid, 2 hapjes en je zit vol, of gaat je tegenstaan.

Ik heb alleen iets raars met thee. Ik ben best dol op echte Engelse thee met melk. Mijn man is Engels en we hebben dus een hele voorraad in huis. Ook gewone engelse melange thee (normale thee) drink ik graag. Ik ben meestal niet zo van de fruitsmaakjes. Nu ik zwanger ben, wordt ik echter heel misselijk van engelse en gewone thee, en drink ik alleen nog fruitthee.

Echt raar...

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan