rare vraag: Hoe vaak klussen?

Hee Fabruarimama,

ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor! !Wat je volgens mij wilt zeggen is dat je gewoon relax moet blijven leven! Maar foliumzuur kun je wel het beste slikken op het moment dat je zwanger wilt worden!
Het helpt absoluut niet om zwanger te worden! Maar het is wel zo dat als je zwanger bent je het nodig hebt! En het duurt vier weken voordat het bloed het goed kan opnemen! Bovendien kan het geen kwaad om het al van te voren te slikken!

Alcohol drink ik alleen tijdens mijn menstuatie! Tussen mijn eisprong en mijn NOD drink ik het niet!

Roos

quote: februarimama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 19:05:18'));

Ik ben 12 weken zwanger na MAANDEN proberen:

mijn advies:

-sex hebben als je een doorzichtig sliertje ziet bij het plassen of afvegen.
(dit kun je 3 dagen voordat je denkt vruchtbaar te zijn opmerken)

-niet meer bezighouden met vruchtbaarheidsberekeningen.

-foliumzuur helpt je ook niet zwanger te worden... is alleen nuttig als je zwanger bent.

-gewoon koffie en  wijn nuttigen.

-niet blijven liggen met je benen omhoog na de sex, gewoon opstaan en doorgaan.

-elke dag klussen werkt prima.

-geniet van alles, zet je gedachten op iets anders.

Het lijkt me niet echt goed wijn te nuttigen tijdens je zwangerschap, wordt ook overal afgeraden.
Foliumzuur is niet om zwanger te raken maar heeft het kindje vanaf het begin nodig om evt afwijkingen te kunnen verkleinen.
Als je er achterkomt zwanger te zijn ben je inmiddels al 4 weken verder waarvan al 2 weken een kindje aan het vormen is zonder foliumzuur.
Het advies is ook gewoon al dagelijks gebruiken vanaf het moment dat je zwanger wilt worden.
Inderdaad iedereen adviseerd iets anders, zoek het web er maar op na.

Wij klussen om de dag of om de 2 dagen.
bij me dochter was ik in ronde 1 zwanger, en nu moet ik me ronde 1 afwachten.
we zullen zien

Terug
Bovenaan