rare vraag, maar we zitten wel mee...

Zou voor de Skoda gaan. De VW golf is sowieso te klein,want als je een kinderwagen achterin hebt en de maxi cosi achter op de bank en jullie erbij krijg je al gauw claustrofobie. Tenzij je budget het niet toelaat dan is de VW best te doen. Maar als je kunt kiezen.........Wij rijden ook Skoda en da's een prima auto.

Ik heb een Fiat Punto.
Deze auto's zijn niet duur in aanschaf en je hebt echt veel ruimte! Meer dan in een Golf.
Ik zou zeggen: kijk of er een kinderwagen achterin past.
De eerste jaren zijn je kinderen nog zo klein dat veel beenruimte er niet echt toe doet.
O ja, en een vijfdeurs is natuurlijk wel erg handig.

wok hadden hetzelfde moesten een nieuwe, maar nu nog geen kinderen straks hopelijk wel. Dus wat doe je. Wij zaten te twijfelen tussen een Ford Focus stationwagen (zeer redelijke prijs als je kijtk naar de futura uitvoeringen) of een 5-deurs alfa 147. Het is bij ons toch de laatste geworden want die vinden wij persoonlijk mooier (ik vind stationwagens eigenlijk nooit echt mooi) en door die 5 deuren is hij toch erg handig als je straks iemand op de achterbank kwijt moet.

En uiteindelijk toen wij zelf klein waren hadden mijn ouders ook geen stationagen en die hadden ook kinderen en dat paste ook altijd. Het is maar net hoeveel rotzooi -oeps sorry spullen- je mee wilt nemen.

Terug
Bovenaan