rare vraag misschien

dit is onze 3de maar ik weet het echt niet meer van de vorige 2 (jongste is alweer 5,5 dus tja dan mag ik dingen vergeten zijn he hahahaahaha)
maar wanneer mag je weer gemeenschap hebben?
de meeste vrouwen moeten er waarschijnlijk nog niet aan denken maar voordat er toevallig een romantische situatie zich voordoet .......... je weet maar nooit he hahahahahaha.

wie weet dit?
en ja natuurlijk meteen oppassen want een 4de komt er echt niet meer bij ons.....

Ik ben geen ervaringsdeskundige (3 weken gelegen bevallen van ons eerste kindje) maar ik lees vaak na 6 weken.
Tja, weet je, ik zou het gewoon helemaal van hoe jij je voelt laten afhangen. Als jij je er 'genezen' genoeg voor voelt, lijkt me dat dus vroeg/laat genoeg.

Ik moet er idd nog niet aan denken (flinke knip en nog flinker gescheurd...) maar ik hoop dat het niet al te lang meer duurt voordat 't daar beneden weer een beetje heel is... Ik mis de gezelligheid met mijn vent best!!

Veel plezier in ieder geval ;-)

Pffff 6 weken??? dat ga ik niet volhouden.
Tis dat ik nu nog last heb van mijn knipje, maar anders had ik al zeker 5 keer sex gehad hahahahahahahaha

condooms liggen al klaar!!!

hahaha jullie lusten er wel pap van hihi ;)
Nou aan mijn libiodo ligt het niet,mis m,n vent in dat opzicht ook wel,maar ik vloei na bijna 4 wk nog steeds een beetje en daarbij voel ik me nog steeds niet sexy met m,n blubber buik.
ppfff hoop dat het nog goed komt.Ik had al een lchte breuk overgehouden aan mijn vorige zwangerschappen en ook deze keer is de rek er flink uitgeweest, geloof dat een buikwandcorrectie niet verkeerd zou zijn haha.

Ik denk ook wanneer het vloeien wat minder is of over.mn man heeft nu al gigantich veel zin!maar ik wil nog even niet,eerst vloeien maar eens over zijn.heb verder gelukkig geen last meer van mn onderkant.had ook geen hechtingen ofzo.
maar nu mn buik weg is is mn man weer verliefder dan ooit haha.en hij mag niet klagen hoor want we hebben heel de zwangerschap door gewoon seks gehad.maar hij moet nu toch heel even nog wachten
liefs jootje

Terug
Bovenaan