rare vraag misschien

hahhhahaah ik moet wel lachen om de reacties hoor....
6 weken ga ik ook ECHT NIET redden.... pffffffffff
normaal is het idd de man die zijn behoeftes heeft maar hier zijn de rollen omgedraaid sinds ik zwanger raakte.
mijn hormonen zijn nog niet uitgewerkt denk ik.
op het kraambed had ik alweer zin..... alleen mijn man niet hahahahaahahhahahahhahaha

ik ben ook niet ingescheurd of geknipt dus heb van onder nergens last van als alleen een schaafwondje...... (die overigens ook behoorlijk pijn doet soms)
maar ik weet hoe het voelt om geknipt te zijn en gescheurd... heb t beide gehad.
nou geef mij dan dit schaafwondje maar!!!!!!

Hey meiden,

Ik ben van de februariclub en de sept 2009 mamaclub, maar lees hier altijd mee omdat ik nieuwsgierig ben naar wie er allemaal al is bevallen en die de kleintjes allemaal gaan heten( heb namelijk nog totaal geen inspiratie)

Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal met jullie kleine wondertjes!!! Hoop dat jullie er allemaal goed van kunnen genieten...

Het is inderdaad zo dat je weer mag als je helemaal niet meer vloeit... Bij de een is dat natuurlijk eerder dan bij de ander,,, Wij 'konden' na de geboorte van ons mannetje na 3 weken weer. Was al een aantal dagen schoon en heb toen de VK gebeld of we weer groen licht hadden... En dat mocht... Dus bij deze! Veel plezier weer.... ;-)

Groetjes Miranda

Hey meiden,

Voorlopig zal het even nog niet gaan, want ik heb nog wat last van mijn knip, maar anders wist ik het wel ;-)
De hormonen gieren hier door het huis hahaha. Ik had tijdens de zwangerschap al steeds zin in seks, maar nu mijn lichaam weer wat minder groots is kan mijn man niet van me afblijven hahaha.

Twee dagen na de bevalling hebben we alweer wat zitten flooien aan elkaar... Oeps, durf het bijna niet te zeggen hahaha!

hahahahahha die mama van sven....
mijn man kan nu ook moeilijker van me af blijven.
en ik kan ook niet meer wachten..... hahahaha
het vloeien is sinds t weekend hier bijna over dussssssssssssssssss....

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

ik durf straks niet te zeggen wanneer ik niet meer vloei hoor..... ;-)

Terug
Bovenaan