rare vraag...scheren..

Hahahaha, grappig wat een zwanger mens allemaal bezig kan houden!!! Zelf scheer ik niet meer sinds ik het zelf niet meer kan zien....op gevoel lijkt mij een beetje te link! Ik knip wel altijd alle lange haren weg. Met het vloeien na de bevalling vond ik het wel fijn dat het niet al te lang is.
Heb even bij mijn moeder nagevraagd. Vroeger....zeg maar toen ik geboren ben....werden ze in het ziekenhuis eerst helemaal geschoren!!!
Tja, voor de gyn/vk maakt het niks uit. Als het maar schoon is lijkt me...

Hi,

Je moet doen wat jij zelf fijn vind! Ik denk net als bovenstaande dames dat de vk alles wel gezien heeft (tenzij het haar 1e bevalling is). Bij mijn eerste kreeg ik een keizersnede en ik had mezelf al wel geschoren. Gelukkig maar, want ze kwamen al met een scheermes aanzetten. En dat is me gelukkig bespaard gebleven! Doe het liever zelf. Dus ook bij deze tweede heb ik de boel bijgehouden. Maar als je het zelf niet prettig vind, gewoon niet doen. Niks is normaal, alles is normaal.

Gr. Tamara.

Klain-doempie, ik moest wel even lachen om jouw als het maar schoon is. Een bevalling gaat gepaard met een hoop viezigheid, dus schoon nee niet echt. Tijdens een controle voor de bevalling ja, dan wel!

Klain-doempie, ik moest wel even lachen om jouw als het maar schoon is. Een bevalling gaat gepaard met een hoop viezigheid, dus schoon nee niet echt. Tijdens een controle voor de bevalling ja, dan wel!

@ Reisa. Je wilt het niet weten...tijdens mijn eerste bevalling had ik een "dame" naast me liggen die een hekel aan douchen had.... Dat gaat na een dag of 3 wel vreselijk stinken hoor....

Ik heb voor mijn 1e bevalling het aan de verloskundige gevraagd. Ze stellen het wel op prijs als het een beetje geschoren is. Ik gebruikte een spiegel..wel voorzichtig zijn, maar het is best te doen.

Ik ben al 2x gehecht na mijn bevallingen en het maakt echt niet uit of je je scheert of niet. Nu ben ik zelf niet zo heel erg dik behaard daar, maar ik had nergens last van en zo tegen de 7e maand zie je je eigen tenen bijna niet meer, laat staan dat je nog kan zien wat je daar uitspookt. Dus, mijn advies is: wring je niet onnodig in allerlei bochten. Als je jezelf er prettig bijvoelt dan moet je het vooral blijven doen, maar anders niet moeilijk doen.

Anne
30wk 3e kind

Terug
Bovenaan