Rare vraag...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Misschien een rare of beetje vieze vraag...

Aanstaande zondag is mijn NOD, maar ik ben net naar het toilet gegaan en toen ik naar het closetpapier keek zag ik bij het afvegen slijm met het leek wel oud bloed, maar heel heel weinig ... bijna niets zag alleen een klein oudkleurig bloed streepje door de slijmachtig iets heen. Uhh zoals ik het nu beschrijf is het heel onsmakelijk.

Maar wie heeft dit ook of herkent dit.

Lfs,
Leone

Ik herken het. Ik hoopte dan stiekem dat het van de innesteling  was of  zo.
Helaas is het bij mij tot nu toe steeds de voorbode van de duivels geweest.
Maar wie weet......

sterkte met het wachten!!!

Maisie

Hai Maissie,

Bedankt voor je reactie..ja wordt er zenuwachtig van. Ik heb nooit zulke voorbodes voor me NOD. En ik heb al zowat 2 weken lang een apart gevoel in me buik vooral onderbuik..lijkt of ik al 2 weken een ongesteldheidsgevoel heb. En me borsten zijn normaal gesproken wel wat voller voordat ik me duiveltje krijg, maar dat is ongeveer een dag of 3 van te voor, maar dit is al bijna 2 weken.

Nah ja het wordt afwachten dan maar weer...

Jij ook veel succes!

Leone

Nou Leone, dat klinkt errug veelbelovend hoor.
Ik weet wel wat je bedoelt en had dat ook maar dan op m'n NOD de eerste keer dat ik zwanger was en dacht toen dat ik ongesteld ging worden. Maar het zette dus niet door. En een paar dagen later was de test positief .

Ga hard voor je duimen dat het raak is.

Groetjes TeHa

Ja kijk, dat van die buik had je er niet bij gezegd!
Spannend!! Ik hoop zo voor je dat het raak is!!

Succes met wachten!

Maisie

Hai Maisie en Teha,

Ohh jullie zullen ook wel niet denken ohh alweer Leone...Ohh man ik moet het echt ff van me afzetten. Heb nog geen 2,5 maand gelden ook een MK (nr.4) gehad..ben al een jaar aan het klussen met mijn man  en geen langere zwangerschap gehad dan 9 weken. Dus pfffff...Ik loop van de zenuwen continu naar de stomme kleine kamer om te kijken of er iets gebeurd. Ik weet nu ook niet meer of ik een onrustig gevoel in me buik heb van de zenuwen of dat tie storingsdienst eraan komt.

Duimen is een goed idee, voel e nu ook niet meer zo down. Heb me man ook gelijk gebeld. Die is nu zichzelf waarschijnlijk aan het inpraten dat het goed raak is en wel goed komt dit keer!

Leone

Jeetje Leone! Al 4 miskramen !!!
Meis, jij heb echt alle recht om helemaal stijf van de zenuwen te staan hoor.
Loop je nu niet bij een gyn??
En heb je de "tampontest" al gedaan??
Heel veel sterkte meis.
Wij zijn er om je te steunen hoor, je schrijft maar lekker alles van je af.

Groetjes een heeeel veel succes,

TeHa

Hai Teha,
Ja ik loop bij de HA en GYN, die houden mij nauwlettend in de gaten. Wordt je soms ook gillend gek van.

Ja 4, in het begin liet ik me echt uit het veld slaan door alle emoties, maar ik ga er nu veel beter mee om.

Ik las ook je andere comment..laten we ook voor jou hopen op al het goede!

Lfs,
Leone

Terug
Bovenaan