Rare vraag...

Hoi leone,

Voor mij ook een herkenbaar verschijnsel als ik ongesteld moet worden. Ook niet altijd hoor, maar vaak wel een beetje bruinsige afscheiding vooraf.

Maar goed, dit hoeft voor jou niks te betekenen, het kan ook een teken van zwangerschap zijn. Misschien nog wel innestelbloed.
Er zijn genoeg zwangeren die dit ook hebben gehad.

Tjeetje, ik las dat jij ook al zo veel miskramen hebt gehad. Ik inmiddels ook 5, 'gelukkig' gebeurt het bij mij steeds vrij vroeg in de zwangerschap. Hoe ga jij hier mee om? Wordt er zo langzamerhand een beetje moe van. Het begint een beetje een obsessie te worden, elke minuut op de wc, telkens controleren of mijn borsten nog zeer doen etc. etc.

Eens moet 'ie toch blijven zitten!!!!!!

Zal voor je duimen!!

Liefs Anne

Status: .

Nah een dag alleen oud bloed te hebben gezien met hevige krampen werd ik vanochtend wakker met het idee dat heel me luier vol zou zitten met helder bloed...dit was niet het geval, weer alleen wat oudbloed, maar eenmaal uit de douche en startklaar om te werken voelde ik me toch een harde steek en een kramp door me lijf gaan dat ik op de grond ben gaan zitten. Het is doorgebroken. Alles kwam eruit. Heb zelfs een trein later naar me werk genomen. Me man kwam bij me zitten en zei dat ik me maar even moest afspoelen, want het liep dwars door alles heen. Dus moest gelijk schone kleding aan. De stolsel waren dit keer gelukkig niet groot, maar wel van die plakkaten. In een bakje gedaan en hup de koeling in en meenemen naar de GYN.

We moeten namelijk naar controle en we gaan op verdere onderzoek uit en nu wordt het grondig aangepakt.

Om eerlijk te zijn, komen de vragen in me hoofd wederom naar boven...kan ik niet op de normale manier een kind maken? Wat is er toch mis? Ik ben al ruim 3 jaar niet meer aan de pil. Maar ik heb wel jaren antibiotica geslikt (nu niet meer), maar volgens de dokter moet dit geen problemen geven. Wat is het dan? Wanneer?

Pfff...ik ben ontzettend moe.

Ik moet dit allemaal even laten relativeren en gelukkig is het weekend dus veel rusten en de nachtrust even inhalen. Door de verhuizing en het klussen en verbouwing  is het huis ook nog niet klaar, maar al het gesjouw en alles er omheen kan wel even wachten. En dan komt het moment van loslaten, dan is het weer voorbij en focus ik me weer op me komende vruchtbare dagen en mijn man ook.

We willen zo graag kinderen, eigenlijk waren we drie jaar geleden al begonnen, maar door de ziekte aan mijn nieren en alle medicijnen zijn we ermee gestopt. Trouwens ik ben al stukken beter en slik zelfs geen medicijnen meer, maar heb wel chronische blaasontsteking. Maar ik ben ermee opgehouden om antibiotica te slikken, want ik viel er alleen van af en me eetlust verdween er door. Meestal voel ik het aankomen en dan begin ik gelijk in de ochtend met 2 grote mokken kruiden thee en erna een volle glas met bosbessensap zonder suiker. En over de hele dag goed blijven drinken zodat alles spoelt en een goede grote kom met yoghurt om alles op peil te houden en die dag ook een mok met warme thee met wat citroensap. Nah eind van de dag is het over, beter dan een kuur want dan voel je het drie dagen lang nog.

Ik heb wel een vraagje als iemand die voor me kan beantwoorden...
Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus van 28 dagen maar nu had ik dit dus niet. 3 juli was mijn eerste dag van de laatste menstruatie en gister kreeg ik bezoek. Hoe bereken ik nu mijn vruchtbare dagen uit....? Mijn NOD was eigenlijk 31 juli 2005. Dus 4 tot 5 dagen vroeger ik vind dit echt raar na 17 jaar. Maar ja kan he!?!

Ik wens jullie veel succes en zal voor jullie duimen!

Lfs,
Leone

Jeetje Leone..........

Echt sprakeloos word ik ervan. Wat een pech toch steeds voor jou meid.
Wanneer moet je naar de gyn? Misschien gaat het vanaf nu dan beter als hij echt serieuze stappen gaat ondernemen....

Ik ga onwijs voor je duimen, en me bedenken dat het bij mij nog niet eens zo erg is allemaal.

Veel liefs en sterkte wondernetje

Lieve Leone, je kent mij niet maar ik wil toch even laten weten dat ik met je meeleef. Wat een ellende. Ik zit hier met een brok in mijn keel je verhaal te lezen (gelukkig ben ik nog alleen op kantoor). Houd moed en sterkte.

Liefs

Ooohh Leone, balen zeg!!
Ik ben vandaag ook ongesteld geworden helaas, maar ik zat pas in ronde 1.
Ik vind het echt knap hoe je het volhoudt. Je hebt natuurlijk geen keus, maar ze hadden mij allang op kunnen laden.
Hopelijk vindt de gyn nu een oorzaak waarom het steeds misgaat. Er moet nu maar iets gebeuren he!

Heel veel sterkte meis, en zoals ik al zei: kom hier maar lekker uithuilen. In good times and in bad times!

TeHa

Hai allemaal,

Dank voor de reacties, maar ik had al een twijfelend gevoel dat het weer niet zou doorzetten. En je kunt toch ergens wel van het ergste uitgaan zodat de klap wat minder is. A.s maandag naar de GYN en er was idd afgesproken dat we deze maand zouden afwachten en dan de juiste stappen zouden ondernemen. Krijg maandag weer een echo...ik weet onderhand zelf wel hoe die dingen werken. Dan gaan we kijken hoe het er van binnen weer eens uitziet.

Nou iedereen succes en ik zal zeer zekers ook voor jullie duimen!!!!! Teha..jammer...op naar de next round!

Ik lees jullie later weer!

Leone

Terug
Bovenaan