Rare vraag ?!

Wat een lieve reacties allemaal!
Denk dat we inderdaad maar naar de dokter moeten gaan. Weetje, ik vind het zo moeilijk om 'toe te geven' dat het zo lang duurt. Ik bedoel, als ik naar de dokter ga geef ik toe aan wat ik steeds maar weg wil drukken; ik bljf maar steeds denken dat het de volgende maand wel zal lukken.
Op zich ook niet slecht om hoop te blijven houden, maar toch .

Heeft iemand ervaring met de huisarts in deze situatie?

Liefs Mich

Lieve Mitch,

moeilijk en nzeker allemaal hè! ik begrijp je wel een beetje, ik zit nu in ronde 19 voor een eerste kindje, heb getemperatuurt, ik heb duidelijk een ei sprong, ook blijf ik altijd liggen na het vrijen, wij hebben altijd een handoek bij de hand, en ik doe een inleg kruis in, dat is altijd makkelijk, en het geeft niet zo`n vies gevoel, s morgens verschoon je dat dan weer, en je bed blijft lekker schoon...

nou ja, ik ben dus in           April naar de dokter gegaan, toen was ik in ronde 15, maar die zei, je moet je nog niet bezorgd maken, kom over een half jaar maar terug, je voelt je dan wel rot als je weer buiten staat, net of je niet serieus genomen bent, al zijn we dan ook nog wel jong...als ik eind september nog niet zwanger ben, dan willen we weer gaan, maar dan hebben we ook een nieuwe dokter, dat vind ik wel fijn..al met al, heel moeilijk allemaal...maar ik denk dat je je met 11 maanden niet al te druk moet maken, al deed ik dat zelf ook al toen! bij de 1 duurt het wat langer als de ander! je zal het zien...hou je taai hè! doegdoeg! Liefs Em

Dank je Em!
'T is echt moeilijk hè?
Ik verplicht mezelf om er ook niet teveel mee bezig te zijn, maarja... makkelijker gezegd dan gedaan.

Laten we hopen dat wij ook snel een positieve test voor ons hebben liggen

Liefs Mich

Terug
Bovenaan