rare vraag!

A

Anoniem

Guest
We willen natuurlijk allemaal niet ongi worden. Maar mijn vraag is als jullie ongi worden hoe lang dat dan duurt?! Bij mij is dat namelijk maar 2 dagen en vraag mezelf erg af of dit wel goed is. Voordat ik begon met de pil waren dit 4-5 dagen en nu ik al een jaar gestopt ben maar max 2 dagen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Vic

Bij mij duurt het meestal een dag of 5. Ene keer een dag langer, andere x een dag korter.

2 dagen is wel vrij kort, misschien kun je even navragen bij de dokters assistante of dat wel vaker gebeurt als vrouwen stoppen met de pil.

Liefs

Geen vraag is te raar...bij mij duurt het meestal 5 dagen. Aan de ene kant zou je denken; meid, wees blij, dan ben je er ook snel weer vanaf. Maar inderdaad; 2 dagen is wellicht wel kort. Misschien even navragen bij huisarts??

hoi,

ook ik ben ongeveer 5 dagen ongi. en toen ik gestopt ben met de pil is het bij mij 5 dagen gebleven, dus ik denk niet dat het aan de pil ligt.

Hoi, ik ben meestal alles bij elkaar 6/7 dagen ongesteld.

Groetjes

Hoi Ik was met spiraal 7/8 dagen ongesteld, en zonder een dag of 5, minstens. Ik denk ook dat je het even moet navragen. succes!

groetjes Loreleitje

Hoi,

Ook ik ben 5 dagen ongi, daarna nog 2 tot 3 dagen donkerbruine afscheiding. Misschien inderdaad iets om even na te vragen bij de huisarts.
Succes, meis!

Groetjes

O dat is niet raar, ik heb 10 jaar de pil geslikt en toen raakte ik gelijk zwanger, dus heb geen vergelijk, maar na mijn bevalling was ook maar 2 dagen heftig en daarna nam het af, en toen ben ik ook gewoon weer in verwachting geraakt.

Na die bevalling is het weer veranderd in jawel 7 dagen.

Groetjes

Terug
Bovenaan