rare vraag!

Ik ben het ook maar 2dgn, en ik heb dit nagevraagd aan mn gyn en dat maakt niets uit zegt ze.

Gr Wendy vandaag iui6 gehad

ik ben ook bijna niet ongesteld 2 dagen wat meer bloedverlies en dan neemt het al snel af.
dus het zal wel neit raar zijn.

hoi victory
bij mij duurt het 4 dagen, de eerste en de laaste dag stellen echt niet veel voor. een paar druppes maar.
liefs dolfijntje

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik dacht dat het niet normaal was, maar ben weer helemaal gerust gesteld. Het zal wel per persoon verschillen. Halverwege augustus mijn eerste afspraak bij de gynaeceloog, dus ben benieuwd....

Succes allemaal en bedankt!

Groetjes Vic

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik dacht dat het niet normaal was, maar ben weer helemaal gerust gesteld. Het zal wel per persoon verschillen. Halverwege augustus mijn eerste afspraak bij de gynaeceloog, dus ben benieuwd....

Succes allemaal en bedankt!

Groetjes Vic

Ben het normaal ook maar 2 dagen en dan is het weer afgelopen. Nagevraagd bij onze fertiliteitsarts en ook aan een gynaecoloog. Beiden vertelden dat dit geen probleem is zolang je maar een (enigzins) regelmatige cyclus hebt.

Twijfel je toch nog dan gewoon even bellen met je arts. Ben je weer gerustgesteld.

Groet,
Julia (16 wkn zwanger van 1e kindje!)

Terug
Bovenaan