rare vraag

Zit al een poosje met deze vraag, maar vind het een beetje een rare vraag. Maar ik ben nu te nieuwsgierig haha...

Mijn ongi is eindelijk weer voorbij en dus zijn we meteen weer volop aan het klussen gegaan. Omdat we zeker om de dag (en soms zelfs elke dag) klussen heb ik constant last dat ik dus sperma verlies. Sorry voor de details, maar ben nu toch wel nieuwsgierig! Vind het zelf eigenlijk best wel irritant! Verlies de hele dag door steeds weer wat en moet dus steeds een inlegkruisje in.
Hebben jullie hier ook last van of ben ik de enige?

Liefs ciomama

Zeker als je het om de dag doet wordt er nogal wat geloosd bij jou, ha ha. Ik herken het wel, had ook steeds een natte onderbroek in die dagen. Daarbij heb je zelf in je vruchtbare dagen meer afscheiding, dus extra nat zal ik maar zeggen. Groetjes, AnnaXXX

Nee hoor je bent niet de enige! ;-) Ik blijf trouwens wel een hele tijd met de beentjes omhoog liggen na het klussen, mss dat dat helpt?
En idd, tijdens je vruchtbare dagen heb je meer afscheiding, ik heb daar sowieso veel last van maar die dagen helemaal. Tis dus heel normaal!

Hahhahhahha geweldig! Nu we het toch over (grappige) details gaan hebben, hier een paar voorbeelden:
- wie loopt er niet met een handdoek of t-shirt (van hem) tussen haar benen naar de wc na de daad?
- wie heeft er nooit een flats die er later nog eens uitkomt
- wie vind dat lekker ruiken?

Ik vind het heel lief dat je het zo bescheiden opschrijft maar lieverd, dit kennen we allemaal!

Leuke Topic!

xxxxxxxxxies Jessica

hahah geweldig!!
Hier ook last van hoor.. alleen er aan ruiken doe ik niet echt hahah...

maar ciomama het komt heel bekend voor.. op momenten ver na de sex voel je het opeens lopen..
Kussies

Ja ik sluit me aan bij het bovenstaande. Niets zo charmant als met een handdoek of kussensloop tussen je benen naar de badkamer huppelen ;) En dan loop je lekker in het winkelcentrum en ineens!!.... Haha fantastisch onderwerp dit.

Hoi Ladies

Iedere vrouw heeft hier wel last van, 5a10 min na de daad zit ik al op de wc dan loopt het echt langs je benen omlaag bah vies maar ja we hebben het wel nodig he!!!!!

Haha, herkenbaar!!!
Ik prop een handdoek tussen mijn benen.
Na een minuutje of tien trek ik een onderbroek aan met inlegkruisje erin. Dit alles ligt dus netjes klaar op het nachtkastje...... Xx

Terug
Bovenaan