rare vraag

Haha!! Superonderwerp!
Hier ook last van nattigheid, hihi... Als we na de sex blijven liggen (lees lekker gaan slapen ;-)) heb ik er niet zoveel last van, maar de volgende dag loopt het des te harder naar buiten als ik in beweging kom, haha! Als we 's ochtends klussen voel ik het veel sneller en is het idd een kwestie van t-shirt pakken, naar de wc en ff 'uitlekken'.

Soms niet altijd zin om direct naar de wc te gaan, eerst ff bijkomen, hihi. De volgende dag van die mooie witte vlekken in bed!

Echt super dit onderwerp!

Liefs Daisy

ohhhhhhhhhhhh geweldig.

Tja ook hier natte klodders :)
Maar wat ik wel mis in dit gehele verhaal is of jullie er ook dagen erna ook nog last van hebben?

Wij zijn zaterdag ' intiem geweest' en verlies vandaag nog veel 'klodders', ik zit niet in mijn vruchtbare dagen (ja ook daarbuiten hebben we gemeenschap LOL) en toch veel nattigheid.

Tja en lekker ruikt het niet, maarja ligt er ook aan wat manlief heeft gegeten 24uur voor de 'lozing' toch?

hahahahaha erg grappig dit....

En dat is nu dus ook mijn probleem...we gaan nu de klusweek in en dan heb ik dus 1,5 week last van klodders of flats (leuk gevonden trouwens..) die er op de raarste momenten uitkomen hihihi. Zorg zelf altijd voor een handdoek, zakdoek of zoiets maar ook een hemd van mn hubbie heeft weleens een heet wasje nodig gehad haha! En ja, ook bij mij ruikt het. Nee, ik ruik er niet aan (zie het al voor me hahahaha) maar als ik op de wc zit ruik je het wel hoor. Heb er nog nooit van gehoord dat eten ermee te maken heeft.

Fijne dag allemaal!
Liefs ciomama

Whaaaaaa, hier ook weinig romantiek na lozing. Handdoekje er tussen en als ik niets bij handen heb, gebruik ik mijn hand. Zal er vast leuk uitzien, lekker sexie!!!

Ik verlies ook altijd de dag erna maar meestal alleen tijdens het plassen.

Leuk topic. Iedereen heeft er last van alleen zeggen we het niet.

Hihihi groetjes

Terug
Bovenaan