Reactie advies redactie 28-08-2007

Dag Yvonne,
Wat een bewonderenswaardige reactie van je! Ik wil ook nog even zeggen dat ik denk dat je in de loop van tijd erg veel vrouwen goed hebt geholpen. Ik heb je adviezen altijd met interesse gelezen. Dank je wel!
Hartelijke groet, Marijke

Hoi Yvonne,

Vanwege omstandigheden heb ik lange tijd niets meer op dit forum gelezen. En ik ben geschrokken van de heftigheid van deze discussie!

Jij hebt mij in het begin, toen ik nog bv gaf, voorzien van goede adviezen, waar ik veel aan had. In een zo onzekere periode van een eerste kindje en "niks" weten, heb ik daar veel steun aan gehad.

Wat er precies allemaal gebeurd is, weet ik niet. Ik kan niet alles van de afgelopen maand gaan bijlezen, maar wil je via deze weg toch laten weten dat ik je steun. Of je nou reageerde als "deskundige" of als moeder, mij zal het een zorg zijn. Je was voor mij een steun. Bedankt daarvoor!

Gr. Tamara.

Hoi Yvonne,

Ook ik vind het schandalig hoe je hier behandeld bent.

Ik wil je bij deze bedanken voor de adviezen die je me hebt gegeven. Mede door jou adviezen ben ik nog doorgegaan met de borstvoeding.

Ik heb jou adviezen nooit gezien als PROborstvoeding, want zelfs toen ik begon over combinatie fles en borst heb je me geholpen. Ik snap ook niet dat er mensen waren die dat niet vonden.

Ook vind ik je reactie erg duidelijk en beleefd! VOORAL DOORGAAN!!
BV is iets heel moeilijks en je kunt een hoop moeders helpen, ook al is het vanuit je eigen naam, wie zal dat een reet roesten (uitspraak hier in brabant hahah)

In ieder geval YVONNE BEDANKT

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Beste Yvonne,

Ik ben blij hier weer wat van je te lezen. Hopenlijk heeft de redactie hier wat van geleerd....

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop je hier nog heel veel tegen te komen!

gr,
Janneke

Terug
Bovenaan