A
Anoniem
Guest
Onze twee katers zijn zowiezo al erg op ons gericht, maar de laatste tijd komt de jongste kater (Tijger, 5) steeds vaker bij mij op schoot liggen, terwijl hij dat eerder nooit deed. De ouwere kater (Chino, 8) ligt altijd graag bij mijn man op schoot, maar komt nu ook vaker bij mij liggen, liefst met zijn kop op of tegen mijn buik en begint dan te spinnen...
Dan reageert onze kleine meid met een duwtje van binnen uit, kijkt de kat mij met een wel-wetende dikke dubbele knipoog aan, en begin hij nog harder te spinnen.
Blijkbaar voelen ze elkaar dus idd prima aan....
Ik hoop dat dat zo blijft als de kleine dame er eenmaal is.
Es
p.s. de babykamer is verboden terrein voor onze katten, o.a. ivm verstikkingsgevaar doordat ze in het ledikantje op de baby kunnen gaan liggen. En natuurlijk al die haren...
Dan reageert onze kleine meid met een duwtje van binnen uit, kijkt de kat mij met een wel-wetende dikke dubbele knipoog aan, en begin hij nog harder te spinnen.
Blijkbaar voelen ze elkaar dus idd prima aan....
Ik hoop dat dat zo blijft als de kleine dame er eenmaal is.
Es
p.s. de babykamer is verboden terrein voor onze katten, o.a. ivm verstikkingsgevaar doordat ze in het ledikantje op de baby kunnen gaan liggen. En natuurlijk al die haren...