Reactie op onderstaande!

Ik denk dat het gaat om de reactie op het item 'bang voor wiegendood'. Als je je er zo aan ergert, ga dan lekker ergens ander heen. Het moederschap is een hele emotionele aangelegenheid voor veel mensen. Je zit met zo veel vragen en soms ook met angsten. Als je dan even de tijd vindt, je hebt het immers al druk zat, om je vraag te stellen of je zorgen van je af te schrijven, krijg je zo'n sneer. Dat is toch niet nodig! Ik heb me tot nu toe niet bemoeid met de 'anoniem'-discussie, maar vind het nu toch te ver gaan als je iemand die al zo angstig is ook nog eens zo vernederd. Ik hoop dat 'anoniem' de emoties van haar/zijn kind met meer respect behandeld...

Groeten, Iris
 
Hallo,

ZOu anoniem niet gewoon een puber zijn die zelf geen kinderen heeft.
Ik hoop het wel want hoe zou dat moeten als deze anoniem zelf kinderen heeft

groetjes
 
Ik denk dat het steeds dezelfde anoniem is en dat ze het leuk vind om hier de boel op te stoken. Ik stel voor dat we er gewoon helemaal niet meer op reageren, dan is de lol er snel af.
Carla.
 
Hallo mamma's,

Het zal de onzekerheid van"anoniem"wel zijn dat er zo op los gaat.
Anders kom je toch niet op dit forum als je alles al zo goed weet?

Ik zou haar niet als mijn mamma willen hebben,fijn als je zo afgebekt wordt als je iets niet 'zeker' weet(wat kinderen ook nog gaan krijgen met een bepaalde leeftijd)

Niet helemaal geschikt als geduldige moeder....

Laten we niet meer reageren en anoniem in haar eigen sop klaar laten koken!!

Groetjes Marjolein
 
Hallo mamma's,

Het is gewoon de onzekerheid van 'anoniem' dat ze zo op vragen reageert.
Anders zou je toch ook niet op dit forum komen als je alles al weet??

Je zou haar trouwens als moeder hebben als kleine meid of jongen,wordt je lekker afgebekt als je iets niet zeker weet!!

Ga je een leuke tijd tegemoet'anoniem'
Er komt een tijd aan dat je kind alles honderd keer hetzelfde komt vragen,ben benieuwd hoe je daarop reageert!!

Laten we 'ANOMIEN'(nieuwe naam)maar lekker in haar sop gaar koken!

Groetjes Marjolein
 
Goh anomiem wat ben jij toch een perfecte moeder zeg, je weet alles al en je vind dat iedereen maar loopt te zeiken tjonge ik wou dat ik zo goed was als jij dan hoefte ik ook niet op deze site te komen ,dus wat doe je hier nu eigenlijk begrip tonen of gewoon iedereen nog meer in de zeik nemen en mensen nog onzekerder maken?
gr.
 
Terug
Bovenaan