Reactie op onderstaande!

De anoniem is volwassener dan mensen die zo achtelijk reageren. Zei durf haar angst onder ogen te zien en doed haar verhaal op de forum. Ik denk juist dat mensen die zo kinderachtig reageren en haar gevoelens niet serius nemen zelf beter geen kinderen kan hebben joyce.

Deze forum is toch bedoelt om je verhaal te doen en we zijn elkaars vriendjes als je maar leuke dingen schrijft maar als we het gaan hebben over angsten dan ben je gelijk een puber die loopt te zieken.

Meid wie ja dan ook bent het spijt me dat je zo de grond in getrapt wordt door sommig moeder (te sort dat ze zich zo noemen) want het zegt meer over hun dan over jou.

Iedere moeder is bezorgt bij de een gaat het wat veder dan bij de ander, maar meid het is je eerste toch? dan is alles nieuw en eng dat went vanazelf.

Gelukkig krijg je ook heel veel begrip van wel volwassen moeder en negeer de rest ga er niet op in en neem de leuke reactie`s in je op en neem ze mee ik denk dat ze je wel kunnen helpen.

Liefs Sanne
 
Ik heb ooit een keer gelezen hier dat er veel buitenstaanders meelezen en het superleuk vinden om de boel op stang te jagen. Er komt altijd! wel een reactie op en daar doen ze het voor.
 
hoi allerbeste moeders,

wat zijn we weer in de weer zeg, als we nou met z'n allen niet meer reageren op die anoniem, want aandacht trekken kan (ze) wel en vindt dat klaarblijkel leuk. nou ik reageer niet meer op die stomme!!!! antwoorden.

de mama's op dit forum met naam erbij zorgen allemaal liefdevol hun baby's.
groeten mirjam
 
Goh,

Mirjam ken jij soms alle moeders hierop het forum? Want ik vindt het wel knap dat je "weet" dat alle moeders die hun naam er bij zetten, liefdevol voor hun baby zorgen. Daarmee veronderstel je dus meteen ook dat diegene die niet hun naam vermelden, dit schijnbaar niet doen ofzo?

Misschien niet zo'n handige opmerking....

Groeten van een Liefdevolle moeder, Marloes
 
Terug
Bovenaan