reactie op vaccinatie

vandaag heeft Ethan zijn prikjes gehad en slaapt nu erg veel en als hij wakker is is alles te veel voor hem.. maar nu heeft hij voor het laatst om half 12 voeding gehad en hij heeft zich nog niet altijd niet gemeld..
hij heeft om half 3 wel even aan de borst gelegen maar niet veel gedronken en wat hij heeft gedronken gaf hij terug..

we zijn nu onderhand 6uur verder hij ligt nog altijd te slapen wou ik hem moeten wakker maken of gewoon door laten slapen normaal meld hij zich altijd netjes voor de voeding..

hij begon net wel 2 keer te huilen maar voor dat we boven waren was hij alweer in diepe rust als of hij tijdens het slapen aan het huilen was..

me man heeft hem zojuist naar beneden gehaald omdat me benen dood op zijn en ik de trap niet meer op kom(ben de hele dag al aan de wandel)
en is geen seconde wakker geworden en ligt nu nog altijd te slapen in zijn kinderwagen..

hij zal straks als hij zich meld wel uitgehongerd zijn haha

gewoon lekker laten slapen hoor!!
een baby word wel wakker van de honger en dan kun je hem gewoon wat extra's geven! hebben wij ook gedaan
want als wij alicia wakker moeten maken dan drinkt ze niet of wil ze gewoon niet wakker worden

Slaapt ie nog steeds? hahaha
Inderdaad wat Kelly zegt; even wat extra's bij de hand houden.
Of hij is er zo zwakjes van dat hij misschien geen eetlust heeft...

Maandag zijn hier de vaccinaties aan de beurt, ben eens benieuwd hoe speklapje reageert.
Tijdens de hielprik heeft hij ook gewoon doorgeslapen hihihi

ik heb hem om 7uur wakker gemaakt omdat zijn luier op knappe stond haha.. hij heeft toen wat gedronken heb zijn luier verschoont toen weer aangelegd en toen viel hij in slaap.maar ik was nog geen 10min beneden of meneer begon te huilen hij was toch nog niet klaar met drinken haha..

had zijn temperatuur ook even gemeten en hij had koorts gekregen dus heb hem ook een zetpil gegeven

en meneer ligt nu weer heerlijk in zijn bedje te slapen

dankje mj .. dat hadden ze me ook verteld op cb en ze hadden me ook geadviseerd om zetpillen te kopen voor het geval dat.. ben blij dat ik geluisterd heb hihi

Terug
Bovenaan