reactie op vaccinatie

Hier is het precies andersom!
Hij slaapt juist niet lang (helaas) max 1,5u. En bv om de 2 uur ongeveer... hoop dat dit vannacht niet doorzet. Florian heeft ook verhoging, maar de zetpil bewaar ik voor als het echt erg wordt...

De zetpil bij Ethan heeft goed gewerkt hij melde zich om half 12 voor zijn "laatste" voeding en heeft de hele nacht het ritme van 3uur volgehouden is wel weer wennen dat hij zo vaak kwam maar hij drinkt te minste weer goed en heeft de schade goed ingehaald

Vanaf de "laatste" voeding kon hij gelukkig weer lachen om alles..

fijn! Toch altijd even afwachten hoe ze reageren op de prikken. Jack had toevallig gister ook zijn eerste prikjes. Dan zijn ze net gekalmeerd van de eerste prik en dan komt de tweede prik.... zielig hoor. Jack heeft ook heel veel geslapen en bijna niets gedronken, hij had ook 38.9 dus ik heb hem lekker een zetpilletje gegeven. Vanmorgen had hij 37.8.. dus gaat al beter. Hij is nog niet helemaal de oude maar dat zal in de loop van de dag wel komen..

Nou ja de eerste prikken zitten er weer op....

Groetjes

Ethan is weer helemaal de oude ik wou hem net in bad doen dus stap zijn kamer binnen ligt meneer te lachen, te gieren en te brullen in zijn bed hij had de grootste lol om zijn mobiel..
Dus ik loop naar het bed begin tegen hem te praten en de beentje en armpjes ging flink de lucht in en krijg flinke schachter lachjes..

Wat is het toch een lekkerding

Terug
Bovenaan