reactie van schoonouders

Ik vind toch dat er best waardevolle tips zijn gegeven. Die van Babybelle, over een bemiddelaar. Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat jou relatie met je man een deuk krijgt hierdoor! Ik snap je man opzich ook wel, het zijn wel zijn ouders. Hij staat er nu tussen en wat hij ook zegt, hij maakt 1 van de partijen boos.

Of idd wat eentje zei naar een neutrale plaats. In een restaurant kan je niet zo makkelijk uit je dak gaan.

Succes ermee!

Hé Miranda,

Ook ik denk dat het goed is dat je in gesprek gaat met je schoonouders. Maar dan moet je wel je mond open doen en niet zoals je schrijft alleen maar ja en amen zeggen. Dan krijgen ze nog hun zin en lost het voor jou niets op. Je moet zorgen dat dingen veranderen zoals je dat zelf graag zou zien!

Ik denk wel dat het belangrijk is dat B. je steunt in dit gesprek. Ik denk dat hij wel achter je gaat staan als je met zijn ouders in gesprek wil. Hij weet dat dat voor jou een enorme stap is en dat zal hij zeker waarderen. En je moet niet aan jezelf twijfelen, je kunt zo'n gesprek best aan!!! En dan mag er best een traan rollen vind ik. Laat ze maar zien dat de situatie je pijn doet! Dat je het klote vind voor Boet en de kids.

Zulke situaties moeten niet te lang duren...want het is ongelofelijk k*t!

Hou je taai,
x Linda

Terug
Bovenaan