Reacties onderzoekers op mediahype bevallen van 3 november

ik wil dit keer graag thuis bevallen, wilde dat de vorige keer ook graag maar moest uiteindelijk toch naar het ziekenhuis omdat ik na uren weeen geen ontsluiting had. Ga het gewoon nog een keer proberen, en als ik weer geen ontsluiting heb dan kan ik altijd nog naar het ziekenhuis
 
Ik ga denk ik gewoon thuis bevallen, tenzij ik een midische indicatie krijg natuurlijk... Ik kan het me zowieso niet veroorloven om in het ziekenhuis te bevallen als ik dat liever zou willen. Ik spaar mijn geld liever voor als ik het echt nodig heb.
Ik vind ook dat het vrije keus zou moeten zijn en niet zo duur. Maar ik vind dat alle zorg op het moment te duur is. Het is echt belachtelijk, ik ken mensen die zoveel zelf moeten betalen dat ze nauwelijks geld overhouden om te eten. Echt absurd.
 
Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen. Mijn vorige bevalling was d.m.v. een keizersnede. Dus moet je automatisch in het ziekenhuis bevallen.

Vind ik eerlijk gezegd niet verkeerd. De vorige keer zijn er tijdens de nacontrole van de verloskundig ernstige punten gemist. Dus nee, ik heb geen hoge pet op van deze "begeleiding".
 
Ben vorige keer in het ziekenhuis bevallen omdat ik bij 42 wkn ben ingeleid. Nu zwanger van een tweeling, dus weer ziekenhuisbevalling. Ik zou het niet anders willen. Toch vreemd dat een huisarts voor een griepje geen bezoeken aan huis doet, maar dat er wel wordt verwacht dat je in NL de bevalling wel even thuis doet, tenzij er medische indicatie is wardoor je kostenloos naar het ziekenhuis mag komen.
 
Terug
Bovenaan