Reacties op topics

Ik wou toch even kwijt dat er sommige vrouwen lullige en gemene reacties geven terwijl de meeste vrouwen onder ons gewoon raad willen en uit eindelijk doet iedere moeder wat zij denkt wat goed is voor haar kind. De ene vrouw vind dat je je baby van paar maanden binnen moet houden met dit weer en de ander wil graag na buiten maar dan is het geen arm kind zoals iemand een reactie geeft. Ik vind het echt jammer dat sommige vrouwen zo gemeen en lullig kunnen doen ik ben zelf moeder van een zoontje van bijna 3 en een dochtertje van 1 en nu 20 weken in verwachting van ons derde wondertje. Dat wou ik even kwijt. ☺️<br />

Ik snap je helemaal! Als je niks vriendelijks te zeggen hebt kun je soms beter even je mond dicht houden.
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar de ander afvallen is echt niet nodig.

Maak er een fijne dag van⛄

Ik heb toevallig het forum gelezen waar het daar over ging.
Maar ik wil er dan wel even bij zeggen dat mensen niet gelijk alles lullig moeten aannemen.

Iemand zei: gewoon warm aankleden en even naar buiten. We zijn niet van suiker.

Dat zie ik niet als een lullige reactie hoor.

Zij pakt dit zo op. En kunnen ook de hormonen zijn natuurlijk.
Maar ik denk dat we allemaal niet zo moeten miepen en het even 2x lezen als je het echt lullig vindt van de ander.

Want dit bedoelen zij niet zo hoor.

Nee Eline wel fijn dat je voor deze mevrouw opkomt maar ik heb het niet over die topic anders had ik dat er wel ingezet.
Het gaat over het topic om met een 2 maanden oude baby na buiten te gaan. Als je met een baby van 2 maanden nu na buiten gaat om na je moeder te lopen is het echt geen arm kind. Ze liggen in een wagenbak warme kleertjes dekentje eventueel een kruikje.

Nou ook dat topic heb ik gelezen. Maar ook daar wordt niks geks gezegd. Mensen vragen om een mening. Dus mensen geven hun mening. Alle mensen met lange tenen moeten dan ook niet op een forum gaan zitten.
Niet gelijk op je tenen getrapt zijn.

Mensen bedoelen niet alles lullig hoor

[quote quote=10407060]Mygoodness neem alles niet zo serieus. Is het verboden om je te uiten? En je mening te geven. Adem in en uit jeeeeetje[/quote]Zucht. Inderdaad zeg

Terug
Bovenaan