reacties

Hallo dames
bedankt voor de reactie's die ik heb gehad op mijn vorige berichtje.
Ik ben eergister gestopt met roken!
natuurlijk weet ik ook wel dat roken slecht is.
Ik heb heus wel eerder pogingen gedaan maar met wat tegenslag....
WAT IK WEL WAT VERONTRUSTEN VIND IS DAT SOMIGE VAN JULLIE WEL HEEL ERG LULLIGE EN GEMENE BERICHTJES STUREN.
ik geloof dat jullie mensen daar mee kwetsen en dat ik in ieder geval geen deel meer wil nemen aan dit forum
 
Hoi Martine,

heel goed van je dat je gestopt bent met roken. Ik snap al die achterlijke, onredelijke reacties niet hoor, okee roken vermindert je vruchtbaarheid dat is bekend, en wist je ook wel. Ik heb ook altijd gerookt en ben meteen gestopt toen ik zwanger was, ik ken mensen die met pil gestopt zijn al een jaar geleden en geen glas alcohol meer aanraken en ook gelijk gestopt zijn met roken en nog niet zwanger, je hebt ook gewoon nog een leven hoor. Kijk roken en zwanger zijn wordt een ander verhaal...

Hartstikke goed dat je nu probeert te stoppen. Ook ik heb IUI behandeling gehad maar ben toch spontaan (in vakantie) zwanger geworden, dus positief blijven hoor. Heel veel succes met zwanger worden.

Liefs Smargje
 
Nou ik hoop dat je toch op dit forum blijft komen. Het is heel triest hoe sommige reageren. Dan denk je je ei hier kwijt te kunnen, dus niet. Voor mijn zwangerschap heb ik ook gerookt en gedronken. Toen ik wist dat ik zwanger was ben ik er wel in 1 keer meegestopt.Ik vind het erg knap dat je nu gestopt bent en ik wens je enorm veel succes toe met alles. Laat je niet weg treiteren hoor, er blijven immers genoeg mensen over die je wel serieus nemen. Het is waarschijnlijk 1 anoniem die de boel verziekt.

xxxjes Debby
 
ik ben blij dat je gestopt bent en hoop dat het allemaal snel zal lukken, op het moment dat je kindje er is zul je blij zijn dat je het hebt gedaan, geloof me,
wat ik me nog afvraag is: welke gemene reacties dan? iederen heft oprecht op jouw vraag gereageerd(denk ik) op 1 na maar ja een clown is er altijd wel bij!
 
Ik heb de hele discussie niet meegekregen maar ik wil wel kwijt dat ik het harstikke goed vind dat je gestopt bent, nu maar volhouden!

groetjes, Jane (in nov van dit jaar ben ik 4 jaar rookvrij)
 
Hoi Martine,
heel veel succes de komende tijd! Tip: stop het geld dat je anders aan sigaretten besteed in een apart potje en koop daarvan iets leuks van jezelf (iedere week of maand ofzo). Positief belonen helpt! Ik doe het nog steeds af en toe. Ik rook weliswaar al een paar jaar niet meer, maar ik ben nog altijd verslaafd hoor!
Bernadette
 
Terug
Bovenaan