reacties

Hoi Martine,
Hier een moeder die ook vreselijk veel moeite had (nog steeds heeft) met te stoppen met roken! Het is voor velen een onbegrijpelijk iets zo'n verslaving, zeker als je al zo lang bezig bent zwanger te worden. Over de stres die dat met zich meebrengt kan ik helaas ook meepraten. Bij ons was de laatste poging raak, tijdens de eerste twee pogingen had ik gewoon (vond ik) een uitlaatklep nodig en helaas was dat een sigaret! Niet goed te praten dat weet ik en dat weet iedereen. Omdat ik dóór dat roken uiteindelijk meer stress kreeg, om de doodeenvoudige reden dat ik bij elke sigaret een schuldgevoel van hier tot Tokio, ben ik er uiteindelijk mee gestopt. Onze kleine is nu twee jaar oud, en nog steeds zou ik in sommige situaties er nog wel eentje lusten, een verslaving blijft. Ik laat het nu trouwens wel uit mij hoofd mijn meisje krijg eerdaags een broertje!
HEEL VEEL STERKTE DE KOMENDE TIJD, HOU JE TAAI. Ik hoop dat jullie kinderwens gauw zal worden vervuld. En laat je asjeblieft niet van dit forum jagen door paar door hormonen voortgestuwde kippen!
 
Terug
Bovenaan