reacties!!!

Hoi Meid,

Wat al eerder werd gezegd, het is echt nooit goed, commentaar krijg je toch wel.

Mijn man heeft een (nieterfelijke) spierziekte en kan daardoor niet zoveel.
Ik krijg reacties als: Was het een ongelukje?, Waar begin je aan joh, en is dat wel verstandig?

Terwijl mijn man en ik er dolgelukkig mee zijn.
Ik zou zeggen geniet ervan, en wees trots op jezelf!!!

Leonie
 
hoi
ja mensen zijn soms hele rare wezens het is ook nooit goed en men heeft vaak altijd wel een woordje klaar....
het is gewoon zo helaas maar waar!!!
bij mij was de reactie van hehe eindelijk!
op zich wel leuk om te horen maar ik beslis samen met mijn man wel wanneer ben inmiddels 10 jaar samen met mijn man en daarvan zijn we nu 4,5 jaar getrouwd   en ben er 26 dus kwa leeftijd is het heel mooi vind ik zelf hihi
ben nu inmiddels 25 weken zwanger
nou laat ze lekker maar praten jij weet beter...............
liefs mij
 
Hoi Kim,

ik was ook 21 toen ik mijn eerste kindje kreeg. En inderdaad kwamen er wel eens mensen die zeiden o zeker een ongelukje moet je nu trouwen. Mijn ouders zijn erg van de kerk dus ja iedereen dacht o nu moet ze gaan trouwen, nou lekker niet hoor ben een volwassen meid en beslis lekker zelf of ik ga trouwen en wij hebben dat dus niet gedaan. Nu ben ik 24 en we zijn afgelopen september pas getrouwd. Ik had toen ik 21 was al 7 jaar een relatie met mijn man dus zo vroeg was ik helemaal niet zwanger was alleen jong toen we wat kregen dus we zijn gewoon al een stappje eerder als de rest van mijn vrienden ik woonde al bijna 5 jaar samen met hem dan is het toch niet zo raar meer zou je zeggen. Maar rot reakties krijg je toch rare mensen denk ik maar ik dacht altijd maar volgens mij zijn ze gewoon jaloers heb het net zoals jij goed voor elkaar dus waarom zou je je schamen. Maar goed om een lang verhaal kort te houden ga er lekker van genieten en laat ze maar kletsen of wees ze voor en zeg gewoon niet denken dat het niet gepland is want het is van harte welkom zo weten ze niets meer te zeggen.

liefs Leonie een andere die ook hier haar reactie heeft geplaatst
 
Hallo meiden,

Bedankt voor jullie leuke reacties. Ik zou proberen om er niet teveel mee bezig te zijn en om boven die mensen te staan, maar het valt niet altijd mee!!
Het scheelt in ieder geval al een heleboel om te horen dat ik niet de enige ben, maar dat dit bij iedereen gebeurt. Laat ze allemaal maar zeuren!! Ik ga ervan genieten en ik hoop dat jullie dat ook doen!!

Liefs Kim
 
hoi kimmelotje



zelf ben ik ook 21 en nu 13 weken en 4 dagen zwanger.

bij mij weten nog niet veel mensen het, ik kwam er pas na bijna 11
weken achter dat ik zwanger was en ik wou eerst nog even aan het idee
wennen samen met mijn vriend, voor we het gingen vertellen.

alleen mijn beste vriendin en de beste vriend van mijn vriend weten het en die hebben heel leuk gereageerd.

maar ik maak me wel druk wat andere zullen zeggen, vooral omdat ik nu
tijdelijk zonder werk zit, en we hebben net een huis gekocht.

toch ben ik er wel heel erg blij mee en is het heel erg gewenst!!

het zal wel moeilijk worden ja in het begin en misschien duurt dat ook
nog wel even maar ik weet zeker dat we er uit komen, ik blijf positief!!

ik zou me er niks van aantrekken tenslotte weet jij het wel beter!!

en je hebt alles mooi voor elkaar zeg je , nou mooi toch!!

ik wens je nog een fijna zwangerschap toe!



liefs...

 
Hoi,

Ik ben 25 jaar en nu 15 weken zwanger. Wij zijn bijna een jaar bezig geweest om zwanger te worden. Dus deze zwangerschap is zeker gepland. Maar omdat wij (mijn man is 27) nog vrij "jong" zijn, reageren sommige mensen wel van: Is het gepland? Tuurlijk. Maar omdat ze ons nooit over zwangerschappen/kinderen hadden horen praten vonden ze het toch onverwacht. Zelfs mijn eigen ouders reageerden van: Zijn jullie niet te jong/onvolwassen? Dat was een regelrechte klap in mijn gezicht. Zeker omdat ze wisten dat we al een behoorlijke tijd bezig waren. Maar nu, wij hadden het iedereen verteld rond de 8 weken, is iedereen eraan gewend en krijgen we alleen maar positieve reacties en veel vragen over hoe het nu is. Bij de 12 weken heb ik een echo gehad en iedereen wil graag de foto's zien. Wij zijn dolgelukkig met deze kleine spruit en de negatieve reacties van buitenaf kunnen ons nu weinig meer schelen. Het doet pijn als ze een negatieve reactie maken, maar meteen denk ik erachteraan WIJ zijn gelukkig en dat is het enige dat telt!!!!

Succes!! Monique2
 
hoi



ik ben nu 22 en ben dik 16 weken zwanger in mijn omgeving reageren de
meeste mensen positief alleen op mijn werk was de reactie wat minder en
mijn vriend en ik gaan 18 april trouwen en dan is het wel zo van ''moet
je trouwen?'' nee dat moet niet maar stond toch al in de planning voor
dit jaar het is nu alleen beetje vervroegd



groetjes babs

 
Hoi Kim

ik zou zeggen laat ze maar kletsen, het is nooit goed, te oud te jong... ik zelf ben 38 en zwanger van mijn eerste kindje... mensen zeuren dat ik best al oud ben.... weten zij veel dat ik 3 jaar lang ivf/icsi pogingen heb gedaan en mijn relatie daardoor geeindigd is. Nu heb ik de allerliefste man van de wereld die heel graag met mij een kindje wilde... en kijk.... op mijn 38e voor het eerst zwanger ! hihaaa.

Genieten ervan meissie !
knuf
Barbara
 
Terug
Bovenaan