reaktie op titiana: waarom zoveel mee bezig

haai,

Gelukkig, ik kreeg een aantal dagen ook het gevoel van je mag er niet mee bezig zijn. We zijn   bezig voor de tweede en vorige week kwam ineens mijn NOD 8 dagen eerder. Ik snapte er niets meer van en de enige reactie die ik kreeg was, als het bij de eerste in de 4 ronde raak is, hoeft dat bij de tweede niet zo te zijn. Was best even teleurgesteld, wilde even mijn hart luchten en dat was de reactie.

Natuurlijk moet iedereen weten hoe je reageert en natuurlijk is elke keer zwanger worden anders, alleen ik ga toch vergelijkingen zoeken en laten we wel wezen, als je eenmaal gestopt bent met anticonceptie dan wil je zwanger worden en iedereen die zegt daar niet mee bezig te doen, neemt vooral zichzelf in de maling.

Ik ga lekker verder met iedere maand uitkijken naar mijn NOD en hopen dat het gelukt is.

Liefs Tebbe

Hallo iedereen!
Graag wil ik ook nog even reageren op deze discussie. Ik denk namelijk wel te weten waarom Titiana deze discussie opgestart heeft. Haar topic kwam namelijk tijdens een gesprek tussen mij en een meisje die heel erg bezig was met het zwanger worden. Toeval? Misschien, maar ik keek wel even gek toen ik haar topic zag staan.
Titiana (als je dit leest), misschien bedoel je het allemaal niet verkeerd maar ik kan eerlijk gezegd wel een beetje begrijpen waarom sommige vrouwen zich een beetje aangevallen voelen. De meeste vrouwen hier zijn gewoon op een gezellige manier met het zwanger worden bezig. Jij toch ook? Anders zat je niet op het forum! En als meiden, die nog maar net bezig zijn, gaan temperaturen, is daar niks mis mee, zij willen het lot graag een handje helpen maar dat betekent niet dat ze meteen geobsedeerd zijn. Maar waar jij (denk ik) op doelt zijn de meiden die bij voorbaat al denken dat ze niet zwanger kunnen raken, zoals dat meisje waar ik mee aan het kletsen was. Dat zijn er maar heeeel weinig hier, zoals ik al zei zijn de meesten op een leuke manier er mee bezig. Maar sommige meiden zitten gewoon op een bepaald moment niet lekker in hun vel door stress en spanningen in hun leven en daardoor zijn ze een beetje depri en daardoor gaan ze misschien een beetje doemdenken. Zoals ik net al zei zul je het absoluut niet kwaad bedoelen maar misschien is het wel verstandiger om juist op zo'n moment niet zo'n discussie op te starten. Beter om ze een hart onder de riem te steken en ze proberen op te vrolijken.
Anyway, dat was even mijn mening!
Zullen we nu allemaal weer vriendjes zijn?

Liefs Nicole

hoi inimini,
(ik hoop dat deze keer wel geplaatst wordt want heb nou al vier geprobeerd te reageren met een heel verhaal en lukt telkens niet)
ik hoef nu geen heel verhaal te schrijven want mijn mening staat in de stukjes hier boven, helemaal mee eens, ik denk ook inderdaad dat het ook een beetje bedoelt was om juist een discussie te starten, om mensen uit hun tent te lokken.

ben blij dat we allemaal een beetje het zelfde reageren.

liefs nathalie.

dames lees mijn reacties maar in de andere discussie, daar staat mijn verhaal ook nog es bij, hoef ik niet twee keer te reageren

Terug
Bovenaan