reality-check!

ha meiden,

Gisteren bij de VK geweest voor de controle en het weegmoment was wel even een confrontatie! ai..... was gewoon 5 kg aangekomen in 1 maand!!!! argggg...
en de VK nog heel lief zeggen dat het gebruikelijk is om in deze periode ineens veel meer aan te komen. (ze bedoelde deze periode van de zwangerschap, maar in mijn geval is het volgens mij toch meer de feestmaand die de " boosdoener" is :) (nou ja, ik ben het natuurlijk zelf, heb me dit keer dus echt niet ingehouden met al het lekkers!)

ging na de controle meteen door met boodschappen doen, en goh, er belandde wel veel gezonds in het karretje ;)

Eens kijken of ik de schade voor de volgende periode nog wat kan beperken! (want ik geef toe, op chocolade en lekkere kaasjes hoeft de baby niet te groeien, die is toch meer gebaat bij tomaatjes en worteltjes ;)

Maar verder loopt alles met de zwangerschap tot nu toe goed, dat is uiteindelijk toch het enige wat telt.

hahaha gekkie! wat is nou 5 kilo?? je bent zwanger hoor :D
bij mn oudste dochter totaal 20 kilo aangekomen, bij mn jongste 18 kilo en bij deze tot nu toe nog maar 7 maar er zullen er heus nog wel meer gaan komen :D
ach joh, die pondjes gaan er na de bevalling heus wel af :D
tuurlijk is het wel belangrijk om gezond te eten maar t kan heus geen kwaad om je af en toe (zoals met de feestdagen) eens lekker vol te proppen met ongezonde dingen :D
en precies wat je zegt: zolang het maar goed gaat met jou en je kleintje! je kleintje pakt toch wel zijn/haar vitamines!

liefs, do

Das wel ff balen dan als je dat zo ziet. Ik had me ook een tijd niet gewogen. Ging ik van de week op de weegschaal staan, dacht echt neeeeee dit kan toch niet hahaha.

Ik ben nu in totaal 9 kg aangekomen. Heb ook wel is momenten dat ik wat lekkers pak. Maar probeer wel streng te zijn voor mezelf. En niet veels te veel te eten ;). Maar vandaag ga ik toch wel wat oliebollen naar binnen werken haha. Succes en het komt vast goed:)

Als het nou de eerste 5 waren.... Niet dus! (van 68 kg nu al op 81...) Ben de vorige keer bij +15kg gestopt met tellen, maar toen liep ik ook op het eind. Nu misschien iets eerder stoppen met tellen ;)
Ga zo wel een mooie zak oliebollen halen, dus zo zwaar til ik er ook weer niet aan ;)

Ja ojee ik ben donderdag aan de beurt bij de vk maar denk wel dat het mee valt. Je kan nu ook niet zeggen dat je gaat lijnen he ach nog 3 mnd en dan kan het er weer af zou ik zeggen. Ik heb het van de week nog eens vergeleken met mijn zoontje qua gewicht en ik ben nu 11,3 kg lichter rond dezelfde tijd en woog het zelfde met het hele begin dus dat is een meevaller, maar ja ik kan weinig eten dus dat is het m denk ik.

Komt vast wel goed en geen zorgen het gaat er wel vanaf!

Liefs RH

:)
Ja, als je bedenkt dat ik er bijna een uur voor in de rij heb gestaan.... Maar het gerucht is dat het dan ook wel heeeeele lekkere zijn ;)
Heb ze dus wel verdiend ;)

Terug
Bovenaan