Recent ontdekt PCOS - wie ook en wil kletsen?

Dat is inderdaad schrikken voor je. Gelukkig was je arts er wel snel achter en kan je zelf weer wat controle terug krijgen als je met de medicijnen begint.

Na het stoppen met de pil werd ik helemaal niet meer ongesteld. Wel heel veel buikpijn.
Na een inwendige echo waren er inderdaad veel verklevingen van niet gesprongen eitjes te zien in mijn eierstokken. De behandeling ging van start met het opwekken van de menstruatie. Ik moet zeggen dat dit psychisch heel zwaar viel, maar ik was op dat moment ook mega verdrietig door het falen van mijn vrouwelijke organen. Na 2 rondes met Clomide was ik zwanger. Inmiddels is mijn zoon bijna 8 en krijgt hij volgende maand een broertje. Sinds de bevalling van de eerste werd ik wel elke maand precies op tijd ongesteld. Hoewel de dokter 9 jaar geleden zei dat ik geen kinderen kon krijgen, zelfs niet met behulp van het ziekenhuis, heb ik straks toch 2 zonen.

Heel veel succes en sterkte gewenst met het traject in het ziekenhuis. Hopelijk heb jij ook weer snel geluk.

@juliass Dankjewel! Ik heb nog niet getest, vind dat altijd een dingetje. Maar moet de hele week werken, dus misschien dat ik het wel ga doen zo. Kom er liever vandaag achter dan dat ik op mijn werk ineens ongesteld word (nod is vandaag, maar ik hou altijd rekening met een dag later dus vandaag of morgen hou ik me aan vast). Snap dat je dat van het ziekenhuis hier niet neerzet hoor! Maar dan gaan we iniedergeval niet toevallig naar dezelfde, want ik ga niet in brabant :). Laat je weten hoe je afspraak gaat woensdag?

Toch maar getest en een licht streepje te zien! Nog een ander merk test gedaan en daarop ook! Ik durf nog niet echt blij te zijn omdat het de vorige keer mis ging, dus hou er echt rekening mee dat dat weer gebeurt, maar stap 1 is er ?. 

Hoi NikkiValentijn,
Jeetje wat ontzettend fijn dat je na 2 rondes al zwanger was en gefeliciteerd met je huidige zwangerschap. Heb je voor deze zwangerschap ook Clomid moeten slikken of is dit niet nodig geweest ivm je regelmatige cyclus na je bevalling? 
Wat kan ik me voorstellen dat het heftig is zeg, als je dokter zegt dat je geen kinderen kunt krijgen, ook niet met hulp van het ziekenhuis. Gelukkig heeft dat heel anders uitgepakt voor je! 
Dank je wel, jij nog een goede zwangerchap gewenst! Straks kun je heerlijk genieten van je 2 jongens. 
Ik hoop inderdaad ook heel erg dat ik snel geluk heb. Ondanks dat ik me realiseer dat het bij veel vrouwen lukt met hulp van Clomid kan ik me gewoon nog zo niet voorstellen dat ik ooit zwanger mag raken. Ben zo bang dat het nooit gaat lukken, maar moeten gewoon positief blijven en ervoor gaan! :) 

Hoi MilouP,
Jeeeej gefeliciteerd, wat ontzettend super! Ik begrijp heel erg dat je voorzichtig bent maar probeer toch al een beetje te gaan genieten. Ik ga ontzettend hard voor je duimen dat het gewoon goed blijft gaan! 

Dankjewel Juliass! Het blijft heel spannend en ik probeer niet te veel te hopen maar stiekem geniet ik er natuurlijk ook van.
Waar je het ook met nikkivalentijn over hebt: Het kan dus inderdaad echt snel gaan hoor! Bij mij dus 2e en 3e ronde met juiste dosering raak. Vantevoren weet je echt niet waar je aan toe bent en dat is gewoon echt heel zwaar, want wat als je diegene bent waarbij het lang duurt of het niet lukt. Maar er is ook een hele grote kans dat je diegene niet bent!!

Terug
Bovenaan