Recepten

A

Anoniem

Guest
Lijkt me leuk recepten uit te wisselen. Weten jullie lekkere recepten voor jullie kindjes?
Ik kwam deze tegen:
Couscous bereiden. Tomaatje en mozzarella toevoegen en lekker prakken. Hmm.

Pasta zalm en broccoli uit de oven:
Gerecht voor baby's van ongeveer 8 maanden. In totaal zijn dit 6 babyporties.
Pasta ( 100 gr) koken en broccoli (200 gr). Oven verwarmen op 180 graden. In een pannetje 2 dl flessenmelk, 20 gr bloem, en 20 gr ongezouten boter. Verhitten en voortdurend kloppen. Beetje peper toevoegen en 50 gr ger kaas. Daarna pasta erdoor roeren. Zalm en broccoli toevoegen en mengsel in ovenschaal gieten. Overige 50 gr kaas erover strooien. Gedurend 25 min bakken.
Kan je ook invriezen en later opwarmen (kwartiertje) in de oven.

Volgens mij ook lekker om zelf te eten, kan je altijd nog beetje zout later toevoegen.

Floor krijgt nog geen vlees. Maar dit is haar favoriet tot nu toe:
Aardappeltjes koken (zo'n 100gr), op het laatst (ca 10 min) een struikje witlof en een appel erbij. Daarna pureren. Mmmmmmmm!!!!
Deze komt trouwens uit Opperdepop, daar staan nog veel meer lekkere kinderrecepten in. Ik ben helemaal dol op dit boek, haha!
groetjes van Ruth

dat witlof recept uit opperdepop vindt Berend ook heerlijk.
Wij doen er ook een plakje kaas bij.

als het op is gaat hij huilen...keischattig.

ook erg favoriet:

warme tomaat
warme bietjes met wortel en appel

je kan nu trouwens met een bon en je bonuskaart het kookboek opperdepop met een korting van EUR1,50 halen bij je AH-filiaal. Die bon is op de AH-site te vinden.

Als ik in google het woordje "opperdepop" intik, dan is het gelijk de eerste link die je ziet. En daar kan je op een link (onderaan het scherm) klikken voor de bon !

Groetjes, Sas

Hoi saskia, goeie tip Opperdepop! Heb m net vanavond gekocht bij AH. Leuk, ga ik morgen lekker lezen.
Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan